امام جمعه اروميه:

مدیریت شهری نسبت به حل معضل ترافیک ارومیه برنامه ریزی کند

مدیریت شهری  نسبت به حل معضل  ترافیک ارومیه  برنامه ریزی کند

گروه خبر:نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از ترافیک شهر ارومیه تصریح کرد: شورای شهر و مدیریت شهری نسبت به حل معضل ترافیک و سد معبر ارومیه باید برنامه ریزی کند.
به گزارش آراز آذربایجان،حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی ارومیه برپا شد، با بیان اینکه هر آنچه نظام اسلامی را حفظ و تقویت کند واجب است و هر عملی سبب اخلال در نظام شود حرام است، گفت: انتخابات یک حق برای مردم است و هر کسی حق اجتماع را رعایت نکند باید در نزد خداوند جوابگو باشد. وی ادامه داد: ترک میدان حضور جایز نیست، لذا همه آحاد مردم، زمانی که رهبر جامعه دعوت به مشارکت می کند، باید لبیک گفته و مشارکت کنند.امام جمعه ارومیه با قدردانی از رعایت مسایل اخلاقی و قانونی توسط کاندیداها در دوران تبلیغات افزود: بروز برخی بداخلاقی و تهمتها توسط کاندیداها در دوران تبلیغات انتخابات، شایسته نظام اسلامی نیست و ضروری است آداب انتخابات و تبلیغات فرهنگسازی شود.وی با اشاره به اخبار غزه و جنایات صهیونیستی گفت: نباید نسبت به این اخبار عادت کرد بلکه باید نفرت از صهیونیسم را به خاطر جنایاتشان در دل زنده نگه داریم. حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به روز احسان و نیکوکاری در تقویم کشور اظهار کرد: به موضوع احسان و نیکوکاری در دین اسلام بسیار تاکید شده است، لذا افرادی که استطاعت مالی دارند از اموال خود احسان کنند. امام جمعه ارومیه تاکید کرد: فرهنگ قرض الحسنه را باید در جامعه تقویت کرد. نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از ترافیک شهر ارومیه تصریح کرد: شورای شهر و مدیریت شهری نسبت به حل معضل ترافیک و سد معبر ارومیه باید برنامه ریزی کند.
شرکت در انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حضور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی ملت است و حضور پرشور دشمنان نظام را مایوس خواهد کرد. شرکت در انتخابات نماد مردم سالاری دینی است.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی همچنین بعد از انداختن رای خود در صندوق رای ، در جمع خبرنگاران در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه افزود: شرکت در انتخابات نه تنها بر همه آحاد مردم وظیفه است بلکه یک حق است تا مردم در تعیین سرنوشت خود اثرگذار باشند. وی ادامه داد: دین اسلام هم انسان را در قبال سرنوشت خود مسئول می داند، لذا مردم نباید نسبت به این موضوع بی اعتنا باشند. امام جمعه ارومیه از مردم خواست همه با عمل به وظیفه شرعی و قانونی خود در انتخابات شرکت کنند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۲ ق.ظ

دیدگاه


− یک = 6