کنترل کرونا در آذربایجان‌غربی در گرو همکاری مردم است

گروه خبر:استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تخت‌های خالی بسیاری در سراسر آذربایجان‌غربی از بابت کرونا وجود دارد و ظرفیت آی‌سی‌یوی استان تکمیل نشده و امید است با مساعدت مردم بتوان کرونا را بیش از پیش مدیریت کرد.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدمهدی شهریاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در یک ماه گذشته آمار مبتلایان آذربایجان‌غربی به ویروس کرونا افزایش داشته و به همان دلایلی که در گذشته گفته شد، شیوع بیماری در استان گسترش یافت و در ۱۱ شهر وضعیت قرمز اعلام شد.
وی افزود: در دو هفته گذشته و در جلسه استانی مبارزه با کرونا محدویت‌های گروه سه و چهار به مدت دو هفته اعلام شد و با توجه به پایان محدودیت‌ها، هم اکنون یک هفته دیگر این محدودیت‌ها برای آذربایجان‌غربی تمدید شد.
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به آثار مثبتی که این محدودیت‌ها براساس آمار قابل مشاهده است، امیدوار است که با رعایت جدی محدودیت‌های اعمال شده توسط مسئولان و همکاری مطلوبی که مردم در این یک هفته داشتند شاهد این باشیم که کرونا کاهش یافته و مدیریت بهتری در بحث بیمارستان‌ها انجام شود.
وی تصریح کرد: کادر درمانی در این چهار ماهه اخیر تلاش و زحمات بسیاری را متحمل شده و بنابراین همکاری بیش از پیش مردم را می طلبد که بتوان مدیریت مطلوبی برای کنترل بیماری داشته باشیم.
شهریاری با اظهار تاسف از اینکه بازگشایی‌ها در سراسر کشور سبب شیوع گسترده این ویروس شده است افزود: متاسفانه برخی شهرهای کشور وضعیت وخیمی داشته و به سرعت آمار کرونا در این شهرها افزایش یافته و همین خود سبب دشواری در کنترل و مدیریت این بیماری شده است.وی با اظهار خرسندی از اینکه در آذربایجان‌غربی مشکلی از بابت کرونا وجود ندارد گفت: تخت‌های خالی بسیاری در استان وجود دارد و ظرفیت آی‌سی‌یوی استان تکمیل نشده و امید است با مساعدت مردم بتوان کرونا را بیش از پیش مدیریت کرد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۲ ب.ظ

دیدگاه


پنج × = 15