دبير شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران قوا در اروميه:

دشمن از قوی شدن اقتصاد ایران در هراس است

دشمن از قوی شدن اقتصاد ایران در هراس است

گروه خبر: دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: دشمن از قوی شدن اقتصاد ایران در هراس بوده و با همه توان در مقابل این امر ایستاده است.
به گزارش آراز آذربایجان،محسن رضایی در همایش علم، اقتصاد و امنیت پایدار در ارومیه افزود: اقتصاد ایران اسلامی روز به روز در حال شکوفایی و رشد بوده و برنامه ریزی های خوبی نیز در این خصوص داشته ایم.
وی با اشاره به تحول در نظر گرفته شده در ساختار بودجه کشور در برنامه هفتم توسعه اضافه کرد: برنامه ریزی لازم برای تحول در بخش های مختلف به ویژه نظام بانکداری اسلامی صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: دشمن به دنبال جنگ اقتصادی و ایجاد تردید در بین مردم ایران درخصوص برنامه ریزی های اقتصادی است که با همه توان در این صحنه وارد شده است.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ادامه داد: ما نیز باید با همه توان، محکم و استوار در راستای توسعه اقتصادی خود بایستیم تا دشمن را خسته کنیم.رضایی یکی از مهمترین مشکلات داخلی در حوزه اقتصادی را ضعف تبیین و بروکراسی اداری عنوان کرد و گفت: بهترین راه حل این است که درداخل خودمان مسائل راحل وفصل کنیم.وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات جمعه گذشته افزود:مردم اتحاد و همدلی خود را در انتخابات و راهپیمایی به خوبی نشان دادند که آثار بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت.دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برای بازدید از مرز سرو، حضور در جلسات اقتصادی و همچنین حضور در همایش سالروز شهدای بدر و خیبر به ارومیه سفر کرده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۴ ق.ظ

دیدگاه


هفت + 2 =