انتخاب شورای بنیاد باران شعبه آذربایجان غربی

انتخاب شورای بنیاد باران شعبه آذربایجان غربی

گروه خبر: اعضای شورا و رئیس بنیاد باران شعبه آذربایجان غربی با حضور و رای اکثریت اعضا انتخاب شدند.
جلسه انتخاب اعضای شورای بنیاد باران شعبه استان آذربایجان غربی با حضور اکثریت اعضای این بنیاد در ارومیه برگزار شد. در ابتدای این جلسه، ناصر حضرتی، عضو شورای بنیاد باران شعبه آذربایجان غربی، ضمن تشکر از حضور اعضا در این جلسه، یادآور شد: بنیاد باران استان آذربایجان غربی ۵ سال پیش به عنوان چهارمین شعبه این بنیاد در کشور، شروع به کار کرد و هم اکنون فضای مطلوبی برای فعالیت این بنیاد به وجود آمده که باید از این فرصت استفاده کرد.
در ادامه جلسه عباس خورشیدی، با تقدیر از جمع حاضر که متشکل از چهره‌های دانشگاهی و مدیران دولت تدبیر در استان بودند، گفت: ماهیت بنیاد یک ماهیت اجتماعی، فرهنگی و پژوهشی است و باید از این ظرفیت برای شروع کارهای خیر در استان بهره برد. وی با اشاره به اینکه اعتقادات و آموزه‌های دینی به حرکت‌های جمعی و تشکیلاتی تاکید دارند، افزود: بنیاد باران برای اعتلای حرکت‌های جمعی ظرفیت بالایی دارد و جریان اصلاح طلب باید برای رسیدن به عقلانیت جمعی، از این ظرفیت ارزشمند استفاده کند. معاون سیاسی و امنیتی اسبق استان، در ادامه با اشاره به اساسنامه بنیاد باران، افزود: باید بسترسازی قانونی در راستای اصلاح طلبی برای خدمت به آرمان‌های انقلاب، مد نظر اعضای این بنیاد باشد.
به گزارش هم‌آوا، در خاتمه این جلسه شورای مرکزی بنیاد باران استان آذربایجان غربی به ترتیب آرای زیر انتخاب شدند:
عباس خورشیدی/۴۱ رای/رئیس شورای بنیاد باران استان، ناصر حضرتی/۴۰ رای/مدیر شعبه بنیاد باران استان، محسن اکبری/۳۸ رای فاطمه قنبرپور/۳۲ رای/نایب رئیس شعبه بنیاد باران استان، اسماعیل آین/۳۱ رای، محمد نظریانی/۲۹ رای، حسام شیرازه/۲۷ رای، محسن رفیعی/۲۶ رای، هوشنگ عطاپور/۲۳ رای، خانم افراسیابی/۲۱ رای، محمدصادق فیضی/۲۱ رای سیروس صادقی/۲۰ رای، عزیز حسنی/۲۰ رای عباس حسن خانی/۱۸ رای، لقمان قدیری/۱۷ رای و * نادر فرجی بازرس بنیاد باران و سعید رضازاده عضو هیئت اجرایی بنیاد باران شعبه آذربایجان غربی.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۳ ق.ظ

دیدگاه


5 + شش =