حضور آذربایجان‌غربی در جمع ۵ استان امن کشور افتخاری برای پلیس است

حضور آذربایجان‌غربی در جمع ۵ استان امن کشور افتخاری برای پلیس است

ارومیه – فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی دغدغه همیشگی امنیت مردم را دارد، گفت: حضور در جمع پنج استان امن کشور، افتخاری برای پلیس به شمار می رود.
سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا چهارشنبه شب در پایگاه ثارالله مسجد لطفعلی خان ارومیه افزود: نیروی انتظامی متعلق به همه آحاد مردم است و خدمت به مردم یکی از نعمت های الهی به شمار می رود که خداوند متعال آن را به نیروی انتظامی هدیه کرده است.
وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی و معاندان و ضدانقلاب صف آرایی کردند تا این استان را ناامن کنند ولی با تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مردم این استان با آرامش و در امنیت در کنار هم زندگی می کنند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در تمامی صحنه هایی که نیروهای انتظامی در آن حضور دارد، مردم در آن مشارکت دارند و این یکی از افتخارات پلیس است.
سردار خرم نیا گفت: مردم باید به عملکرد پلیس نظارت و خوبی ها و کاستی ها را به ما اعلام کنند تا پلیس بتواند به یک پلیس هوشمند و در شان انقلاب اسلامی تبدیل شود.
وی افزود: پلیس آذربایجان غربی با همراهی و مشارکت مردم در همه حوزه ها رشد کرده که باید این امر تقویت شود.
آذربایجان غربی استانی مرزی است و ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور دارد؛ با این وجود، این استان همواره جزء استان های امن کشور بوده است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱ ق.ظ

دیدگاه


پنج + 9 =