- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

حضور آذربایجان‌غربی در جمع ۵ استان امن کشور افتخاری برای پلیس است

Posted By admin On مهر ۲۲, ۱۴۰۰ @ ۱۰:۳۱ ق.ظ In اخبار ویژه | No Comments

ارومیه – فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی دغدغه همیشگی امنیت مردم را دارد، گفت: حضور در جمع پنج استان امن کشور، افتخاری برای پلیس به شمار می رود.
سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا چهارشنبه شب در پایگاه ثارالله مسجد لطفعلی خان ارومیه افزود: نیروی انتظامی متعلق به همه آحاد مردم است و خدمت به مردم یکی از نعمت های الهی به شمار می رود که خداوند متعال آن را به نیروی انتظامی هدیه کرده است.
وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی و معاندان و ضدانقلاب صف آرایی کردند تا این استان را ناامن کنند ولی با تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مردم این استان با آرامش و در امنیت در کنار هم زندگی می کنند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در تمامی صحنه هایی که نیروهای انتظامی در آن حضور دارد، مردم در آن مشارکت دارند و این یکی از افتخارات پلیس است.
سردار خرم نیا گفت: مردم باید به عملکرد پلیس نظارت و خوبی ها و کاستی ها را به ما اعلام کنند تا پلیس بتواند به یک پلیس هوشمند و در شان انقلاب اسلامی تبدیل شود.
وی افزود: پلیس آذربایجان غربی با همراهی و مشارکت مردم در همه حوزه ها رشد کرده که باید این امر تقویت شود.
آذربایجان غربی استانی مرزی است و ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور دارد؛ با این وجود، این استان همواره جزء استان های امن کشور بوده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d8%ba%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%ac%d9%85%d8%b9-%db%b5-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%85/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.