در ایام الله دهه فجر صورت می‌گیرد

حذف ۵ نقطه حادثه خیز در آذربایجان غربی

حذف ۵ نقطه حادثه خیز در آذربایجان غربی

آرازآذربایجان،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۰ پروژه به مناسبت ایام الله مبارک در دهه فجر امسال خبر داد.
ایرج دست نشان افزود: در دهه فجر امسال ۱۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان در سطح استان بهره برداری یا کلنگ زنی خواهد شد.
وی با بیان اینکه با توجه به اینکه یکی از دغدغه های اصلی شهروندان در سطح استان لکه گیری و روکش آسفالت محور های مواصلاتی است، افزود: در قالب پروژه های دهه فجر آسفالت و روکش ۶۱ کیلومتر از محور های مواصلاتی استان به بهره برداری خواهد رسید و ۲۲ پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد.
دست نشان خاطر نشان کرد: همچنین ۳۷ پروژه در حوزه بهسازی راه های روستایی نیز در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان و به طول ۱۱۱ کیلومتر بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد، همچنین کلنگ زنی ۲ پروژه اداره فنی و نظارت و افتتاح دو پروژه مرکز مدیریت راه ها به منظور افزایش سطح دسترسی به جاده ها و هوشمندسازی سیستم های حمل و نقل جاده ای افتتاح می‌شود.
وی یادآور شد: با توجه به ضرورت حذف نقاط حادثه خیز استان، در ایام الله دهه فجر پروژه حذف ۵ نقطه حادثه خیز استان و ۶ پروژه دیگر نیز در راستای ایمن سازی راه ها و حریم افتتاح خواهد شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به فرسودگی ابنیه فنی و با تلاش راهداران استان در سال جاری ۲۲ پروژه ابنیه فنی استان نیز آماده افتتاح و بهره برداری شده که به تفکیک شامل ۱۷ پروژه افتتاح و ۵ پروژه کلنگ زنی است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴ ق.ظ

دیدگاه


+ 4 = شش