امام جمعه ارومیه:

حقوق بشر امریکایی سرپوشی برای جنایات استکبار جهانی است

حقوق بشر امریکایی سرپوشی برای جنایات استکبار جهانی است

آراز آذربایجان ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به برخی جنایت‌های امریکا در منطقه گفت: حقوق بشر امریکایی به نوعی سرپوش قرار دادن بر روی جنایات استکبار جهانی است.
حجت الاسلام سید مهدی قریشی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای قوه قضاییه با بیان اینکه کار اصلی شیطان سرپوش گذاشتن بر کارهای غلط با الفاظ زیباست، اظهار کرد: امریکا نیز در همین روال را در پیش گرفته است به طوری که جنایات خود را با عناوین مختلفی همچون دفاع از آزادی و حقوق بشر در مجامع بین المللی توجیه می کند.
وی افزود: شلیک به هواپیمای مسافربری و تقدیر از عوامل این قتل عام، ترور سردار سلیمانی، بمباران شیمیایی سردشت با حمایت استکبار جهانی و ناامن سازی کشورهای منطقه و حمایت از گروه‌های تروریستی تنها بخشی از اقدامات وحشیانه استکبار جهانی و مدعیان حقوق بشر در منطقه است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان‌اینکه بروز انقلاب اسلامی قدرت‌های جهانی را با چالش اساسی روبرو کرد، گفت: قبل از انقلاب اسلامی، دین به عنوان یک تخریب‌گر در عرصه جهانی مطرح و دنیا به ۲ قسمت بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود.
حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه تحلیل‌گران حتی فکر آن را هم نمی‌کردند که با وقوع یک انقلاب دینی، یک قدرت جدید جهانی ایجاد شود ادامه داد: وقوع انقلاب اسلامی سبب بروز یک قطب جدید در جامعه جهانی شد که پس از فروپاشی شوروی عملا ۲ قطب اسلام به محوریت انقلاب اسلامی و استکبار جهانی باقی ماند.
وی افزود: توافق با استکبار جهانی امری ناممکن است زیرا اختلاف با استکبار ریشه‌ای و حل نشدنی است.
امام جمعه ارومیه ادامه داد: یک طرف که همان جمهوری اسلامی است، معتقد به حاکمیت قوانین الهی و طرف دیگر یا همان استکبار جهانی معتقد به حذف خداوند از روابط اجتماعی است؛ اینکه ما می‌توانیم با آنان سر یک سفره بنشینم از اساس باطل است چرا که یا آنان باید تسلیم ما شوند و یا ما تسلیم آنان شویم.
وی اضافه کرد: اختلافات موجود مبنایی است و آنان همیشه به دنبال دشمنی با ما بوده‌اند؛ مگر می‌شود طاغوت و خداوند در یک جبهه باشند؟!
وی ادامه راه امام راحل، شهدا و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی ضامن پیروزی حق بر باطل عنوان کرد و گفت: خداوند در قرآن کریم وعده پیروزی حق بر باطل را بارها داده است؛ حال اگر ما مقاومت کنیم، پیروز این میدان خواهیم بود و اگر مقاومت نکنیم قطع یقین کسانی دیگر به جای ما با استکبار جهانی به مقابله بر می خیزند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۵:۳۶ ب.ظ

دیدگاه


8 + = سیزده