سامانه اوقات فراغت به‌صورت پایلوت در ارومیه راه اندازی می‌شود

سامانه اوقات فراغت به‌صورت پایلوت در ارومیه راه اندازی می‌شود

آرازآذربایجان-معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از اجرای سامانه اوقات فراغت به‌صورت نمونه در ارومیه خبر داد که در صورت موفقیت در سایر شهرستان‌ها نیز اجرایی خواهد شد.
علیرضا رادفر در بیست و چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان به ویژه در تابستان از اهمیت بالایی برای دولت برخوردار است.
وی تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های مرتبط دولتی باید در برنامه ریزی‌های اوقات فراغت خود خواسته و نیاز خود جوانان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند تا استقبال خوبی از طرح‌ها به عمل آید.
رادفر گفت: برخی برنامه ریزی‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی در غنی سازی و پربار نمودن اوقات فراغت جوانان و دانش آموزان مطلوب است اما در برخی موارد نیاز هست خود جوانان برنامه‌ریزی کنند و دولت با تأمین منابع و زیرساخت‌های لازم شور و نشاط را به آنان هدیه کند.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: در همین اوقات فراغت در صورت برنامه‌ریزی مناسب می‌توان به توانمندسازی جوانان پرداخت بنابراین باید برای اوقات فراغت جوانان تصمیم‌هایی اساسی گرفته شود که هم عملیاتی باشد و هم با روحیه نشاط و جوانی این قشر تأثیرگذار سازگار باشد.
رادفر اظهار داشت: اجرای طرح سامانه اوقات فراغت فعالیت خوبی است به شرطی که کار و مطالعه بیشتری روی آن صورت گیرد چرا که اگر اطلاعات لازم و پشتیبانی قوی از آن صورت نگیرد این سامانه شکست می‌خورد و به اهداف خود دست نمی‌یابد.
وی گفت: در مرحله اول طرح سامانه اوقات فراغت به‌صورت پایلوت در ارومیه اجرایی می‌شود و در صورت موفقیت آمیز بودن به‌صورت استانی اجرایی خواهد شد و اگر به اهداف مد نظر دست پیدا کردیم به عنوان طرحی موفق به سایر استانها نیز معرفی خواهیم کرد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۹ ق.ظ

دیدگاه


7 + = شانزده