تداوم سوخت‌رسانی به روستاهای سخت‌گذر جنوب آذربایجان‌غربی

تداوم سوخت‌رسانی به روستاهای سخت‌گذر جنوب آذربایجان‌غربی

آراز آذربایجان- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: تامین سوخت برای مناطق سخت‌گذر و مجاری عرضه این منطقه با وجود بارش‌ برف سنگین و تداوم دمای زیر صفر همچنان در حال انجام است.
سیدجواد فیض‌حسینی اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای بخش عملیاتی، ستادی و نواحی تابعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، عملیات سوخت‌رسانی به مناطق سخت‌گذر، سردسیر کوهستانی و مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی با توجه به بارش شدید برف به صورت مستمر در حال تامین و توزیع است.
وی با اشاره به کوهستانی‌بودن و بارش‌ شدید برف و برودت هوا در جنوب آذربایجان‌غربی و جلوگیری از اختلال در روند سوخت‌رسانی افزود: در راستای تامین و ذخیره‌سازی به‌موقع نفت سفید در نقاط کوهستانی و روستاهای سخت‌گذر این مناطق، از ابتدای سال جاری ۷۸ درصد از کل سهمیه نفت سفید موردنیاز به عنوان سوخت‌ زمستانی خانوارهای شهری فاقد گاز و خانوارهای روستایی جنوب این استان توزیع شده‌است.
وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی لازم در خصوص دریافت سوخت نفت سفید خانوارها در هشت شهر تحت پوشش این منطقه انجام شده است، اضافه کرد: هم‌اکنون نیز سوخت‌رسانی به صورت مستمر برای مناطق سخت‌گذر و مجاری عرضه ادامه دارد.
«فیض‌حسینی» بیان کرد: تمهیدات و تدابیر لازم برای توزیع به‌موقع نفت سفید با توجه به برودت هوای سرد در این منطقه پیش‌بینی شده و مراکز تامین و مجاری توزیع نفت سفید آماده خدمت‌رسانی در شرایط سخت و سرمای طولانی است.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به وجود ۶۹ هزار واحد مسکونی نفت‌سوز در منطقه اظهار داشت: همکاری مسوولان محلی از جمله بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستا در خصوص اطلاع‌رسانی و ذخیره‌سازی به‌موقع فرآورده نفت سفید حرارتی موردنیاز خانوارهای روستایی برای فصل زمستان ضروری است.
وی اضافه کرد: با همکاری اداره‌های مرتبط، ذخیره‌سازی نفت سفید حرارتی در حد مطلوب بوده و هیچ نگرانی در این خصوص برای خانوارها وجود ندارد.
شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب یکی از مناطق ۳۷ گانه نفتی کشور است که مسوولیت تامین و توزیع چهار فرآورده نفتی شامل نفت سفید، گازوییل، بنزین و نفت‌کوره به هشت شهر جنوب آذربایجان غربی را بر عهده دارد.
با ورود یک سامانه بارشی به آذربایجان‌غربی بیشتر مناطق جنوب استان شاهد بارش برف و برودت هوا است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹ ق.ظ

دیدگاه


5 − دو =