والیبال شهرداری ارومیه در مصاف با همنام گنبدی/رقابتی برای فرار از ته جدول

والیبال شهرداری ارومیه در مصاف با همنام گنبدی/رقابتی برای فرار از ته جدول

آرازآذربایجان،تیم های والیبال شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد عصر امروز، چهارشنبه در حالی به مصاف هم می روند که در رده های دوازدهم و سیزدهم لیگ ۱۴ تیمی امسال قرار دارند و هرکدام از ۲ تیم با پیروزی می توانند امیدواری بیشتری برای فرار از ته جدول در هفته های آتی داشته باشند.
دیدار ۲ تیم همنام شهرداری از ارومیه و گنبد ساعت ۱۶ روز چهارشنبه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود؛ این ۲ شهرستان که سابقه قابل توجهی البته با نام های مختلف در لیگ برتر والیبال کشور دارند، امروز در حالی با هم پیکار خواهند کرد که در پایین جدول همسایه بوده و برای جلوگیری از تکرار حکایت فصل پیش و قعرنشین شدن رقابت می کنند.
تیم شهرداری ارومیه البته با روحیه ای بسیار خوب به مصاف همنام گنبدی خود می رود چراکه هفته گذشته در رقابتی دیدنی، از سد میزبان خود وصدرنشین رقابت ها، فولاد سیرجان گذشت و دومین شکست فصل را برای این تیم تحمیل کرد.
شهرداری گنبد هم هفته گذشته سه بر صفر، میهمان خود هورسان رامسر را شکست داده و این بارهم به فکر شکست دادن شهرداری ارومیه است.
البته وضعیت برد و باخت های شهرداری ارومیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر بسیار امیدوارکننده است؛ این تیم در هفت دیدار خانگی خود تنها ۲ شکست مقابل فولاد در نیم فصل اول و گیتی پسند در هفته نخست نیم فصل دوم داشته و پنج تیم شهداب یزد، هورسان رامسر، سایپا، مس رفسنجان و نیان الکترونیک مشهد را با تحمیل باخت به آنها بدرقه کرده است.
تیم شهرداری گنبد هم در بازی های خارج از خانه وضعیت خوبی نداشته و تنها مقابل چادرملو در اردکان پیروز شده و ۶ دیدار دیگر خارج از خانه خود را به حریفان واگذار کرده است.
۲ تیم در فصل گذشته و امسال سه دیدار با یکدیگر برگزار کرده اند که سهم شهرداری گنبد ۲ برد و سهم شهرداری ارومیه یک برد بوده است؛ فصل گذشته هر کدام از ۲ تیم میهمان خود را با نتیجه سه بر ۲ شکست داده اند و امسال هم گنبدی ها در دیدار رفت سه بر یک پیروز شده اند.
البته تیم شهرداری گنبد در صورت برد این دیدار هم در همان رده سیزدهم باقی خواهد ماند و درصورتی هم که شکست بخورد، به رده چهارم سقوط نخواهد کرد.
اما شهرداری ارومیه نیمچه نگاهی هم به دیدار نیان الکترونیک و طبیعت در مشهد دارد که در صورت برد طبیعت، می تواند یک رده صعود کرده و یازدهم جدول شود.
شهرداری ارومیه از ۱۵ بازی پیشین خود، ۶ برد داشته و با ۲۶ ست برده و ۳۶ ست باخته و کسب ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.
شهرداری گنبد هم از همین تعداد بازی، چهار برد به دست آورده و با ۲۴ ست برده و ۳۶ ست باخته ۱۴ امتیاز داشته و در رده سیزدهم است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۹ ب.ظ

دیدگاه


× 4 = هشت