معاون سياسي استاندار:

آذربایجان‌غربی با تمام توان آماده برگزاری انتخابات است

آذربایجان‌غربی  با تمام توان  آماده برگزاری  انتخابات است

گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با تمام توان و تعریف راهبرد سیاسی آماده برگزاری انتخاباتی سالم در آذربایجان‌غربی هستیم.
به گزارش آراز آذربایجان،رضا ابراهیمی در همایش فرمانداران و بخشداران آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برگزاری انتخابات با چهار مؤلفه تعریفی رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت از راهبردهای اساسی است که با تمام توان آن را در آذربایجان‌غربی اجرایی می‌کنیم.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی های صورت گرفته در بخش سلامت انتخابات افزود: مراحلی از روند برگزاری انتخابات از جمله پیش ثبت نام، ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام شده است و اجرای رأی گیری الکترونیکی نیز در یک هشتم از حوزه‌های انتخابیه انجام خواهد شد.
ابراهیمی در خصوص تأیید صلاحیت‌ها گفت: افرادی که براساس قانون از جمله مسائل حقوقی احراز صلاحیت نشدند که البته مطابق با قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی امکان پیگیری این افراد نیز بعد از ثبت اعتراض در هیأت‌های نظارت و شورای نگهبان فراهم است.
وی در خصوص فعالیت‌های رسانه‌های معاند در راستای کاهش مشارکت مردم در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی اظهار کرد: راهبرد کلان رسانه‌های معاند در راستای تبلیغات و فضاسازی‌های رسانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی است تا یاس و ناامیدی را به مردم جامعه اسلامی تزریق کنند.
ابراهیمی ادامه داد: آگاهی مردم و عملکرد دولت سیزدهم بستر این ناامیدی را از بین برده و امید و نشاط به مردم تزریق می‌شود و بنابراین مردم با آگاهی و در سلامت انتخاباتی تصمیمات خود را در قالب آرا انتخاباتی ارائه خواهند کرد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۴ ق.ظ

دیدگاه


+ 4 = هفت