رييس کل دادگستري استان خبر داد

برخورد جدی و قاطع دستگاه قضائی با هتاکان فضای مجازی

برخورد  جدی و قاطع  دستگاه قضائی  با هتاکان  فضای مجازی

گروه خبر: رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: برخورد جدی و قاطع با هتاکان در فضای مجازی صادر و در دستور کار دستگاه قضایی و انتظامی استان قرار گرفت.
به گزارش آراز آذربایجان، ناصر عتباتی در این خصوص اظهار کرد: با اطلاع درخصوص اینکه برخی افراد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به هتاکی و توهین می کنند و موجب سلب آرامش روانی افراد و اشخاص جامعه می شوند، دستورات لازم برای برخورد جدی و قاطع با این افراد در فضای مجازی صادر و موضوع در دستور کار ویژه قضایی و انتظامی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: تاکید شده است دادستان مرکز استان با همکاری فراجای استان و پلیس فتا با استفاده از تمامی امکانات فنی نسبت به شناسایی این افراد اقدام کنند و آنچه که اهمیت دارد شناسایی عقبه و اتاق فرمان این اقدامات است که با تحریک، حمایت و پشتیبانی بعضی فعالان در فضای مجازی و مقاصد و اهداف خاص در صدد بر هم ریختن آرامش روانی مردم و القای فضای نا امن در جامعه هستند، بوده است.
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی‌ تاکید کرد: هیچ گونه مماشاتی در خصوص برخورد با هتاکان و برهم زنندگان نظم و امنیت اخلاقی و روانی جامعه پذیرفته نیست و برخوردهای قاطع و بازدارنده صورت خواهد گرفت.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۲ ق.ظ

دیدگاه


4 + = ده