۱۳ هزار بازدید از جایگاه‌های سوخت در منطقه ارومیه انجام شد

۱۳ هزار بازدید از جایگاه‌های سوخت در منطقه ارومیه انجام شد

آراز آذربایجان-مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: بیش از ۱۳ هزار فقره بازدید کنترل کمی و کیفی طی ۶ ماه نخست سال جاری از جایگاه‌های عرضه فرآورده های نفتی و سی ان جی در این منطقه انجام شد.
احمد مجرد با بیان اینکه از این میزان بالغ بر هشت هزار و ۴۰۰ فقره بازدید کنترل کمی توسط کارشناسان فنی خدمات مهندسی شرکت نفت با مشارکت اداره کل استاندارد صورت گرفته است، افزود: چهار هزار و ۸۰۰ فقره بازدید کنترل کیفی سوخت نیز توسط مهندسی فرآورده‌ها از جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی انجام شده است.
وی افزود: همه بازدید های صورت گرفته فوق از ۱۳۳ باب جایگاه سوخت و ۳۰ باب فروشندگی محور روستایی بمنظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به صورت ادواری از نظر شاخص های کمی و کیفی از پیش تعریف شده، انجام شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه در مجموع بصورت دوره ای و منظم ماهانه یک نوبت نازل‌های عرضه سوخت بنزین و نفتگاز و پنج نوبت نیز کیفیت سوخت جایگاه‌ها آزمایش می شود، اظهار داشت: درصورت مشاهده کوچکترین اختلال در کارکرد نازل‌ها سریعاَ توسط کارشناسان فنی، نازل مربوطه پلمپ شده تا توسط تعمیرکار مجاز تنظیم و بروزرسانی شود.
وی، همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مشکل و ایراد فنی نازل‌ها، با مرکز پاسخگویی شبانه روزی ۰۹۶۲۷ تماس حاصل کنند و واحد روابط عمومی و بازرسی شرکت موطف است شکایات واصله را با حضور شاکی بررسی نموده و نتیجه اقدامات صورت گرفته را به مشتری و مبادی ذیربط منعکس کند.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق ۳۷ گانه کشور و ۲ گانه آذربایجان‌غربی است؛ این منطقه شامل شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء‌الدین، ماکو، شوط، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی ۲۵۰ کیلومتر است.
در این منطقه نفتی سه انبار نفت، ۲ مرکز سوختگیری هواپیمایی در مجموع با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۵۴ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی وجود دارد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۱ ق.ظ

دیدگاه


+ 9 = شانزده