نماينده مردم سردشت در مجلس:

کاهش بودجه سلامت بازی با جان مردم است

کاهش بودجه سلامت بازی با جان مردم است

گروه خبر: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اعتراض وزیر بهداشت را نسبت به بودجه سلامت درست دانست و گفت: کاهش بودجه سلامت بازی با جان مردم است .
رسول خضری در خصوص استعفای وزیر بهداشت اظهار کرد: به نظر من گلایه ی دکتر قاضی زاده هاشمی درست است و اعتبارات حوزه سلامت خصوصا طرح تحول سلامت شوخی بردار نیست.
او با بیان اینکه مجلس از وزیر بهداشت حمایت می کند ادامه داد: با جان مردم نمی شود بازی کرد و وزیر محترم بهداشت احساس مسوولیت کردند و در این راستا به نظر من مجلس وزیر بهداشت را همراهی و حمایت می کند و اگر گلایه مطرح باشد قطعا مجلس با وزیر همصدا خواهد بود.
اکثریت غریب به اتفاق نماینده هم در دوره قبل وقتی در کمیسیون تلفیق بودند کمک کردند که اعتبارات بودجه سلامت کاهش پیدا نکند و این مساله جزو اولویت ها است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: این اولویت امسال با توجه به نرخ تورم و گرانی بیشتر ملموس است و اگر مطالبات مراکز درمانی از بیمه ها و بحث اعتباراتی که باید در نظر گرفته شود کم باشد قطع به یقین دود آن به چشم مردم خواهد رفت و باعث نارضایتی عمومی کل کشور خواهد شد.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دو حوزه اساسی و زیربنایی ما حوزه سلامت و آموزش است که باید به آن توجه شود و در این میان تورم بحث مهمی است که باید در نظر گرفته شود و دکتر هاشمی وزیر موفقی است و اکثریت نماینده ها از او حمایت می کنیم.
خضری با انتقاد از لایحه بودجه سال ۹۸ گفت: ما نسبت به لایحه بودجه خصوصا در سه حوزه آموزش، بهداشت و عمران مشکل داریم. همسان سازی حقوق بازنشسته ها، رتبه بندی معلمان ایمن سازی و نوسازی مدارس آموزشی و مراکز بهداشتی درمانی همه دغدغه این عزیزان است و جا داشت وزیر آموزش و پرورش هم همصدا با وزیر بهداشت اعتراض می کرد و مجلس هم از این دو وزیر پشتیبانی می کرد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹ ق.ظ

دیدگاه


پنج − = 1