نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان:

سوء مدیریت مسئولان مردم را در فشارهای شدید معیشتی قرار داده است

سوء مدیریت مسئولان مردم را در فشارهای شدید  معیشتی قرار داده است

گروه خبر: نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه تأکید کرد: مهم‌ترین عامل به وجود آمدن فشار‌های اقتصادی و معیشتی بر آحاد جامعه، ضعف یا سوء مدیریت مسئولان است.
به گزارش آرازآذربایجان، حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز، نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با فواید استقامت در برابر زورگویی‌ها آمریکا، بیان داشت: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، هزینه مذاکره کردن با آمریکا از هزینه استقامت بیشتر است.
وی با بیان این که بر اساس شواهد و نمونه‌های بسیار فراوانی که در جهان وجود دارد، مذاکره با آمریکا هیچ سودی به حال ایران نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران زیرساخت‌های مستحکمی دارد، از این رو با تکیه بر توان و استعداد‌های داخلی می‌توان بر تمام مشکلات کشور غلبه کرد.
رییس دانشگاه قم ابراز داشت: حاکمان آمریکا جز خوی استکباری، ظلم، ستم و چپاول خصیصه دیگری ندارند. چنانچه به تاریخ بنگریم، خواهیم دید که ده‌ها مورد تجاوز و چپاول اموال کشور‌های سراسر جهان در پرونده این حاکمان نهفته است.
حجت ‌الاسلام والمسلمین دیرباز تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای با تأثیر گرفتن از فضای تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن در شبکه‌های ماهواره و اجتماعی گمان می‌کنند که مذاکره با مقامات آمریکایی به صلاح جمهوری اسلامی ایران است در حالی که چنین تفکری صحیح نیست.
وی عنوان کرد: از یک سو تجربیات کشور‌هایی که با آمریکا وارد مذاکره شده‌اند و از یک سوی دیگر تجریه و تحلیل عاقلان جامعه که رهبر معظم انقلاب در رأس آن قرار دارد، تصریح می‌کنند که مذاکره با آمریکا علاوه بر آن که از مشکلات کشور نمی‌کاهد، بلکه جز ننگ، ذلت و خواری برای کشور هیچ عائدی نخواهد داشت.
نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که ملت شریف ایران باید در برابر توطئه‌های دشمنان نظام هوشیار باشند، گفت: در شرایط کنونی که تهاجم‌های دشمنان شدت یافته است، رهبر معظم انقلاب تنها شخصی است که دیدگاه‌هایش باید مورد توجه و دقت عموم جامعه قرار گیرد.
وی اظهار داشت: پس از پیروزی جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم طاغوتی شاهنشاهی، ایران همواره مورد تهاجم دشمنان نظام و اسلام بوده است اما با رهبری و راهنمایی‌های ولایت فقیه تا به امروز توانسته‌ایم همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم. رییس دانشگاه قم با اشاره به این که مهم‌ترین عامل به وجود آمدن فشار‌های اقتصادی و معیشتی بر آحاد جامعه بر اساس ضعف یا سوء مدیریت مسؤولان است، افزود: هنگامی که برخی از مسؤولان رده بالای نظام اقتصادی کشور دچار جرم‌های اقتصادی می‌شوند، طبیعی است که آثار منفی آن در جامعه آشکار خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۶ ق.ظ

دیدگاه


نُه + 7 =