پنج شمشیرباز آذربایجان غربی برای حضور در مسابقات جام جهانی کلاس A دعوت شدند

پنج شمشیرباز آذربایجان غربی برای حضور  در مسابقات جام جهانی کلاس A دعوت شدند

گروه خبر: دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: پنج شمشیرباز استان از سوی فدراسیون شمشیربازی کشور برای حضور در مسابقات جام جهانی کلاس A جوانان دعوت شدند.
علی نجف زاده در گفت و گوی اختصاصی افزود: میرسالار کامجو نفر سوم جوانان کشور، سعید رمضانی قهرمان نوجوانان کشور، میرحسین رضی زاده در اسلحه اپه و میر امین رضایی و پوریا خلیلی نفرات سوم نوجوانان کشور در اسلحه سابر، دعوت شدگان استان در این مسابقات می باشند.
وی اظهار کرد: این ورزشکاران با قرار گرفتن در بین ۱۶ نفر نخست رقابت های سال جاری جوانان و نوجوانان کشور برای شرکت در این رویداد مهم جهانی دعوت شده اند.وی گفت: مسابقات جام جهانی طی روزهای ۲۳ و ۲۴ آذرماه جاری به میزبانی کشورمان در تهران برگزار می شود.نجف زاده ادامه داد: این در حالی است که آذربایجان غربی با پنج نماینده پس از استان اردبیل که شش نماینده در این رقابتها دارد در جایگاه دوم از نظر تعداد ورزشکار قرار گرفته است.
وی گفت: استان آذربایجان غربی طی چند سال گذشته ورزشکاران و ملی پوشان شایسته ای در رشته شمشیربازی و در بخش دختران و پسران تقدیم تیم های ملی کرده که توانسته اند عنوان های مهم آسیایی و بین المللی را برای ایران اسلامی کسب کنند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۹:۳۸ ق.ظ

دیدگاه


4 × دو =