کاراته کای نوجوان آذربایجان غربی، سومین طلایی مسابقات قهرمانی آسیا لقب گرفت

کاراته کای نوجوان آذربایجان غربی، سومین طلایی مسابقات  قهرمانی آسیا لقب گرفت

گروه خبر: صابر پوریان کاراته کای ملی پوش آذربایجان غربی و کاپیتان تیم ملی نوجوانان کشور مدال طلای وزن منهای ۶۳ کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا را بر گردن آویخت.
عسگر بابایی رئیس انجمن شوتوکان آذربایجان غربی در حاشیه ورود کاراته کای ملی پوش آذربایجان غربی به استان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آرازآذربایجان با بیان اینکه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات با حضور ۴۸۲ کاراته کا از ۲۹ کشور قاره کهن برگزار شد، اظهار کرد: پوریان در بخش کومیته پسران و در رده سنی نوجوانان موفق شد با اقتدار حریفانی از عراق، کویت و ماکائو را شکست داد تا در دیدار پایانی حریف ازبکستان را پیش رو برداشته و به مدال طلا نائل شود.
وی افزود: این نوجوانان در دیدار فینال در مبارزه ای نزدیک و جذاب موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر کاراته کای ازبکستانی برنده شده و سومین مدال طلای تیم ایران را از آن خود کرد.
وی خاطر نشان کرد: این نوجوانان ورزشکار با کسب این مدال سومین طلایی مسابقات قهرمانی آسیا لقب گرفت.
بابایی با بیان اینکه از کشورمان در ۵ رده سنی صابر پوریان تنها مدال آور طلا بود، بیان کرد: علاوه بر کاپیتان تیم ملی در سال گذشته یکی دیگر از کاراته کاهای استان موفق به کسب مدال طلای مسابقات اسیایی شده بود که به نظر می رسد با این موفقیت های کاراته کاهای آذربایجان غربی یکی از بخش های اصلی فدراسیون را ورزشکاران آذربایجان غربی تشکیل می دهند.
رئیس انجمن شوتوکان آذربایجان غربی اذعان داشت که تیم کشورمان در این مسابقات توانست مقام دوم را در بین ۳۰کشور آسیا کسب کند.
وی گفت: جواد سلیمی ، فرشاد مناف نژاد و المیرا گوزل نژاد از آذربایجان غربی به عنوان داور در این پیکارها حضور داشتند.
گفتنی است؛ مسابقات آسیایی کاراته روز سه شنبه ۱۳آذرماه ساجاری در امارت کار خود را آغاز کرده بود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۸:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


سه × 2 =