رئيس هيئت ورزش همگاني آذربايجان غربي خبر داد

پیش‌بینی حضور ۳۰۰ هزار نفر در همایش پیاده_روی ارومیه

پیش‌بینی حضور ۳۰۰ هزار نفر در همایش پیاده_روی ارومیه

گروه خبر: رئیس هیئت ورزش همگانی آذربایجان غربی گفت: امسال پیش بینی حضور ۳۰۰ هزار نفری شهروندان در همایش بزرگ پیاده روی ارومیه را داریم.
به گزارش آراز آذربایجان فریدون نوری در نشست تشریح برنامه های همایش بزرگ پیاده روی ارومیه با بیان اینکه همایش پیاده روی همزمان با بزرگداشت روز تربیت بدنی در ۲۶ مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۱۸ استان کشور در خواست برگزاری این همایش همزمان با روز تربیت بدنی که به صورت پخش زنده از شبکه ۳ استانی خواهد بود، را داشتند که خوشبختانه با موافقت وزارت ورزش و جوانان اجرای این برنامه در آذربایجان_غربی محقق شد. وی با بیان اینکه در سال گذشته طبق اعلام مجریان برنامه حضور میانگین ۲۲۰ هزار نفری مردم ارومیه در همایش پیاده روی خانوادگی در کشور بی نظیر بود، افزود: امسال پیش بینی حضور ۳۰۰ هزار نفری شهروندان ارومیه ای را در این مراسم داریم.
وی از آماده بودن ۴۰۰ هزار برگه تعرفه جهت توزیع برای شرکت در این همایش خبر داد و اضافه کرد: توزیع تعرفه‌ها از روز های گذشته در سطح شهر آغاز شده که بر این اساس تاکنون ۲۵۰ هزار نفر آمادگی حضور خود را با درج اطلاعات خود در برگه های تعرفه اعلام کرده‌اند.
*آغاز همایش پیاده روی از ۷ صبح روز جمعه از میدان مولوی ارومیه
نوری ساعت آغاز این همایش را ۷ صبح روز جمعه ۲۶ مهر ماه از میدان مولوی ارومیه عنوان کرد که تا بوستان ائللر باغی ارومیه در مسیر سه هزار و ۳۰۰ متری برگزار می‌شود و اجرای برنامه و قرعه کشی نمادین نیز در بوستان ائللر باغی ارومیه برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت ورزش همگانی آذربایجان غربی برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را اولین شاخص گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش در استان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: در طول ۶ ماه گذشته تعداد ۷۴ همایش پیاده روی در سطح استان در قالب برنامه های مختلف برگزار شده است که تنها ۱۱ مورد آن مربوط به شهرستان ارومیه بوده و مابقی در سایر شهرستان‌های استان برگزار شده است.ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، ایجاد همبستگی در بین خانواده‌ها و جامعه، معرفی استان و شهرستان از طریق رسانه ملی، همگانی کردن ورزش و نهادینه سازی آن به همراه بستر سازی برای ورزش قهرمانی و پر_کردن اوقات فراغت خانواده‌ها را از اهداف برگزاری این همایش است.
*استقرار ۱۵ واحد سیار توزیع تعرفه همایش بزرگ پیاده روی ارومیه
رئیس هیئت ورزش همگانی آذربایجان غربی با اشاره به استقرار مکان‌های توزیع تعرفه‌ها در ادارات، سازمان‌ها، ورزشگاه‌ها گفت: علاوه بر این واحدها، ۱۵ محل سیار توزیع تعرفه های همایش نیز با حضور دانشجویان و دانش آموزان فعال ورزشی در سطح شهر نیز آماده ارائه خدمات تعرفه ای به شهروندان هستند.
وی اذعان داشت: توزیع تعرفه‌ها تا ساعت ۲۲ شب پنجشنبه ادامه داشته و در روز جمعه نیز جمع آوری خواهند شد و به هیچ وجه توزیع تعرفه در روز جمعه امکان پذیر نخواهد بود.
نوری با بیان اینکه تعرفه‌ها از سه بخش تشکیل می‌شوند، گفت: بخش اول تعرفه‌ها در ستاد در محل ثبت نام باقی مانده، بخش دوم که در قسمت انتهایی آن نیز درج می‌شود در صندوق قرعه کشی انداخته و بخش سوم نیز باید با به همراه داشتن یک کارت شناسایی در اختیار خود فرد قرار گیرد.
*اهداء ۴۵۰ فقره جایزه نقدی و غیره نقدی در قرعه کشی شرکت_کنندگان همایش
نوری تعداد جوائز این همایش را ۴۵۰ فقره عنوان کرد که شامل خودرو کمک هزینه سفرهای زیارتی، اعطای وام، گوشی تلفن همراه و صداها جایزه دیگر است.
وی در ادامه به فعالیت هفت کمیته تخصصی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ارومیه اشاره کرد و گفت: برای برگزاری هر چه بهتر این همایش نیروهای امدادی هلال احمر، انتظامی، آتش نشانی و… در محل برگزاری همایش حضور خواهند داشت.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان_غربی با بیان اینکه این همایش به صورت مستقیم از شبکه سه پخش می‌شود، عنوان کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری از جمله موسیقی، نمایش محصولات کشاورزی انگور و سیب از برنامه های جنبی این همایش خواهد بود.وی در خاتمه سخنان خود، تجلیل از پیش کسوتان و مدال‌آوران استانی، نمایش ورزش‌های ایروبیک، یوگا، رزمی فردی و دسته جمعی و غیره را از جمله مراسم ویژه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ارومیه عنوان کرد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۵:۱۶ ق.ظ

دیدگاه


پنج − = 1