به زودی؛

پایانه مرزی رازی به بهره برداری می رسد

پایانه مرزی رازی به بهره برداری می رسد

آرازآذربایجان،با حضور وزیر راه و شهرسازی این هفته طرح جامع پایانه مرزی رازی خوی به بهره برداری می رسد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران از بهره برداری از پایانه مرزی رازی و نزدیک به ۱۶۰ کیلومتر پروژه آسفالت راه روستایی در سفر وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
پیمان آرامون گفت: عملیات ساخت طرح جامع پایانه مرزی رازی که در سال ۱۳۹۸ آغاز و بعد از سه سال به اتمام رسید یکی از پروژه‌های فاخر آذربایجان غربی است که در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مورد بهره برداری رسمی قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه پایانه مرزی رازی یکی از شکیل‌ترین پایانه های مرز‌ی کشور است، ادامه داد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر از پایانه مرزی رازی تردد کرده اند که نشان دهنده افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان است.
آرامون خاطر نشان کرد: با افزایش ساعات کاری در پایانه مرزی رازی و ۲۴ ساعته شدن تردد در این مرز، مدت زمان تردد مسافر از بیش از ۳ ساعت به کمتر از ۱۵ دقیقه کاهش یافته و حتی باعت رضایت مندی دولت ترکیه نیز شده است که در آینده‌ای نه چندان دور هم فرآیند ترانزیت و صادرات کالا نیز در این مرز از سر گرفته خواهد شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: سال گذشته بیش از ۱۵۳ کیلومتر از راه‌های روستائی در سطح استان آسفالت شده که نسبت به سال‌های گذشته افزایش محسوسی داشته است و در سال جاری با آغاز جهاد آسفالت در سطح استان نیز بیش از ۱۸۸ کیلومتر آسفالت خواهد شد که تا ۲۵ امین روز از خرداد ماه سال جاری نزدیک به ۵۰ پروژه راهداری در دست اقدام است که یک رکورد بسیار بی نظیر در پروژه‌های آسفالت راه‌های روستائی محسوب می‌شود.
پایانه های مرزی بازرگان در ماکو، سِرو در ارومیه، رازی در خوی، تمرچین در پیرانشهر و کیله در سردشت و پایانه مرزی پلدشتشش پایانه مرزی در استان ؛ربی هستند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۶ ب.ظ

دیدگاه


هشت + 5 =