وضعیت استخدامی جوانان تعیین تکلیف شود

وضعیت استخدامی جوانان تعیین تکلیف شود

گروه خبر: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از هیات رییسه خواست وضعیت استخدامی و تغییر وضعیت جوانان را سروسامان دهد.
به گزارش آراز آذربایجان، مهدی عیسی‌زاده در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام، گفت: برخی ورشکستگان سیاسی هر روز شکست خود را به شکل‌های مختلف بروز می‌دهند؛ یک روز تایید شورا، روز دیگر ردصلاحیت‌های شورا و روز بعد در دانشکده پرستاری، نبود تجهیزات بیمارستان، راه، کشاورزی افزایش و کاهش فعالیت‌های یا استقرار سازمان‌ها و ادارات دولتی و کمبودهای امکانات دولتی را به نام نمایندگان و من به حساب می‌آورند.
نماینده میاندوآب افزود: من در طول ۴۲ سال انقلاب عادت کرده‌ام که صبوری پیشه کنم و خداوند هم با صابران است.
وی در تذکر به وزیر نیرو درباره آب شرب گفت: نمی‌توانم مشکل آب شرب را برای مردم ۲۰۰ روستا توجیه کنم چرا که هیچ قابل توجیه نیست. تشنگی در میاندوآب معنا ندارد، تقاضا دارم ادامه کار کانال‌های تعطیل شده آبرسانی و مزارع را آغاز کنید.
عیسی‌زاده در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: ۹۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در حال ویران شدن است و ۶۵ هزار نفر از آن منطقه به علت بی‌توجهی وزارت نیرو و جهاد کشاورزی به مناطق دیگر اسکان یافته‌اند و یا کوچ کرده‌اند که باید به این موضوعات رسیدگی شود.عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: کار ساخت درمانگاه‌های تامین اجتماعی، کمربندی شمالی، جاده‌های استان چندین سال است که آغاز شده، افزایش وسعت شهرک صنعتی که وزیر قول داده بود عملی نشده است. دانشگاه شهید باکری با ۵۵ هکتار زمین و همه امکانات، نیمه استفاده و بیمارستان عباسی ۳۵۰ تختخوابی فقط به دلیل یک برگ طرح پدافند غیرعامل یکسال مانده است.وی در تذکر به اعضای هیات رییسه گفت: فرزندان مردم بزرگ ایران هر روز جلوی مجلس جمع می‌شوند چرا هیات رییسه اداره استخدامی را به یک کمیسیون محول نکرده که از یک کانال وضعیت استخدامی این جوانان و تبدیل وضعیت آنها مشخص شود. این از بی‌تدبیری هیات رییسه است و از هیات رییسه می‌خواهم این موضوع را سر و سامان دهد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳۳ ب.ظ

دیدگاه


3 × سه =