امام جمعه اروميه:

آرامش و امنیت امروز مرهون تلاش‌های دستگاه قضایی است

آرامش و امنیت امروز مرهون تلاش‌های  دستگاه قضایی است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آرامش و امنیت که در استان وجود دارد، مرهون تلاش‌های قضات و کارکنان زحمت کش دستگاه قضایی است.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار با اعضای شورای قضایی و شورای معاونین دادگستری آذربایجان‌غربی، افزود: مردم امیدشان در بسیاری موارد به دستگاه قضایی است و قضات و کارکنان دادگستری مسوولیت شان در قبال مردم بسیار سنگین بوده و گاهی یک دستگیری و دلداری ساده کمک بزرگی به ایشان است.
وی ادامه داد: هر کاری که در راه خدا باشد خیر و برکت بوده و باید کارها در چارچوب رضایت خداوند متعال باشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: لذا رسیدگی به پرونده و قضاوت و اجرای عدالت همگی در راه خدا هست و خداوند به عنوان عمل صالح از شما خواهد پذیرفت.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: ارزش کار دستگاه قضایی هم در انجام کارهای سخت است که یقینا با تقوای کارکنان و کار جهادی آنها میسور می‌شود و مورد قبول خداوند متعال هم خواهد بود.
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار با اشاره به عملکرد این نهاد، یادآور شد: رشد پرونده در استان مدیریت شده و ورودی خالص پرونده ۶ درصد کاهش یافته است.
ناصر عتباتی تاکید کرد: در بحث اشتغال زندانیان هم کارهای بسیار خوبی انجام شده و یک هزار و ۸۵۰ نفر مددجوی زندانی اکنون در کارگاه‌های بخش خصوصی و در خارج از زندان مشغول کار هستند.
وی با اشاره به حضور گرم و پر شور مردم در بحث آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی اشاره کرد و گفت: در جشن گلریزان امسال ۱۱۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع آوری شد و در این بخش استان رتبه دوم کشوری را کسب کرد.
وی به ارائه خدمات در بستر الکترونیک هم اشاره کرد و ادامه داد: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ابلاغ بصورت الکترونیک انجام شده و رشد ۹۵ درصدی را در این بخش شاهد هستیم.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۴ ق.ظ

دیدگاه


− یک = 8