هیئت‌های ورزشی بازوان قدرتمند ورزش کشور هستند

هیئت‌های ورزشی بازوان قدرتمند ورزش کشور هستند

گروه خبر: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: هیئت های ورزشی بازوان قدرتمندی برای فدراسیون‌ها و ادارات کل ورزش و جوانان کشور محسوب می شوند.
علی خلیلی در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان افزود: هیئت ورزشی به عنوان نهادهای عمومی غیر دولتی نقش مهمی در توسعه و گسترش ورزش قهرمانی و همگانی در استان‌ها و به واسطه آن در سطح کشور دارند.
وی اظهار کرد: نظارت بر کلیه عملکرد و رسیدگی به مسائل و مشکلات مالی و اجرایی هیئت های ورزشی از اهم برنامه‌های مهم ادارات کل ورزش و جوانان است.
خلیلی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی موجود کلیه هیئت ورزشی استان و شهرستان‌ها فعالیت خوبی در راستای مدیریت فعالیت‌های ورزشی دارند و موفقیت‌های قابل توجهی در سطوح استانی کشوری و ملی به دست آورده‌اند.
وی ادامه داد: رشته بسکتبال با قدمت زیادی که در آذربایجان غربی دارد هم اکنون با وجود بیش از ۱۰ هزار بسکتبالیست بیمه شده فعالیت قابل توجهی در استان دارد.
خلیلی در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان بدون حضور دبیر و رئیس فدراسیون بسکتبال کشور گفت: مسئولان فدراسیون به دلیل لغو پرواز ظهر یکشنبه تهران ارومیه موفق به شرکت در این مجمع نشدند و طی نامه‌ای که از سوی محمود مشحون رئیس فدراسیون به دستمان رسید ریاست و مسئولیت برگزاری این مجمع به بنده تفویض اختیار شد.
وی گفت: بسیاری از اعضای حاضر در مجمع با وجود بارندگی شدید در مناطق مختلف استان از شهرستان‌های دور و نزدیک خود را به ارومیه رسانده بودند و به همین دلیل برگزاری مجمع با کسب اجازه از رئیس فدراسیون و بدون حضور مسئولان فدراسیون در محیطی سالم و آرام و با اخذ آراء اعضا به تنها کاندیدای این مجمع برگزار شد.
*همگانی کردن این رشته از اهداف اصلی است
رئیس جدید هیئت بسکتبال آذربایجان غربی در این نشست گفت: فراگیر و همگانی کردن این رشته ورزشی که طرفداران زیادی در این استان دارد از اهداف اصلی مدیریت جدید هیئت است.
صفری افزود: استان آذربایجان غربی سابقه طولانی در رشته بسکتبال دارد و برای رسیدن به روزهای اوج گذشته باید برنامه‌های هدفمند و دقیقی در راستای احیای این رشته مفرح و فراگیر طراحی کنیم.وی اظهار کرد: به واسطه وجود ظرفیت‌های بالقوه این رشته باید طوری مدیریت و برنامه ریزی کنیم که این ظرفیت‌ها را به نیروهای بالفعل تبدیل کرده و در آینده نزدیک ما نیز در رقابت‌های کشوری حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.
صفری گفت: استفاده از تجربیات متخصصان و پیشکسوتان این رشته که به در کسوت مربیگری و داوری سال‌های سال برای احیای بسکتبال استان تلاش کشیده و عرق جبین ریخته‌اند می‌تواند ما در رسیدن به اهداف متعالی یاری کند.وی افزود: فراخوان ورزشکاران، مربیان داوران و پیشکسوتان بسکتبال استان و برگزاری جلسات هم اندیشی و ایجاد اتاق فکر در راستای رشد و توسعه این رشته از دیگر برنامه‌هایی که در آینده نزدیک به آن پرداخته می‌شود.
وی گفت: استان آذربایجان غربی توانایی تبدیل شدن به قطب بسکتبال کشور را دارد که در این راه نیازمند همفکری و رسیدن به هدفی مشترک و همسو می‌باشیم.
مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال آذربایجان غربی بدون حضور مسئولان فدراسیون بسکتبال کشور عصر یکشنبه در ارومیه برگزار شد.
این مجمع که قرار بود با حضور حمید خمجانی دبیر فدراسیون و منصور انبه رئیس کمیته امور استان‌ها برگزار شود به دلیل لغو پرواز تهران – ارومیه بدون حضور مسئولان این فدراسیون و با تفویض اختیار به ریاست مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
ابراهیم صفری تنها کاندیدای حاضر در این مجمع با اخذ ۱۴ رای موافق به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان غربی انتخاب و معرفی شد.
ابراهیم صفری معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه می‌باشد پیش از این به عنوان سرپرست هیئت بسکتبال استان عهده دار برنامه‌های این هیئت بود.
در این مجمع از زحمات مجید آقازاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و رئیس سابق هیئت بسکتبال قدردانی شد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۶:۳۸ ق.ظ

دیدگاه


− 5 = دو