نماينده مردم اروميه در مجلس:

اجازه انحلال باشگاه شهرداری ارومیه به کسی داده نمی‌شود

اجازه انحلال باشگاه شهرداری ارومیه به کسی داده نمی‌شود

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه به کار خود ادامه می‌دهد چراکه ارومیه بدون والیبال و والیبال بدون ارومیه معنا ندارد و در این میان به کسی اجازه داده نخواهد شد این تیم را منحل کند. نادر قاضی پور ، در پاسخ به سؤالی در مورد انحلال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه اظهار داشت: ارومیه بدون والیبال و والیبال بدون ارومیه معنا ندارد چرا که ارومیه پایتخت والیبال کشورمان است.
وی خاطر نشان کرد: والیبال ارومیه در همه میادین سخنی برای گفتن دارد به گونه‌ای وقتی که تیم‌های جوانان، نوجوانان و بزرگ سالان وقتی در رقابت‌هایی حضور دارند بدون شک چند تن از بازیکنان ارومیه‌ای نیز در قالب تیم ملی کشورمان در رقابت‌ها حضور دارند.نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رد کردن این موضوع و گفت‌وگوی خود با اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تمامی افتخارات و آوازه والیبال ارومیه با زحمات بسیاری به دست آمده است و به زودی اجازه نمی‌دهیم این افتخارات از بین برود.
وی با اشاره به تیم دسته یکی ارومیه در رقابت‌های فوتبال تصریح کرد: این تیم را با رقم ۵ میلیارد تومان از همدان از ما خواستند ولی چنین اقدامی را انجام ندادیم و به صورت رایگان به تربیت بدنی ارومیه اهدا کردیم و از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به عفو یک میلیارد از بدهی‌های باشگاه شهرداری ارومیه اشاره کرد از این رو به والیبال کمک خواهیم کرد.
قاضی پور تصریح کرد: در همه حال پشتیبان ورزش شهرمان هستیم به شرطی که هزینه‌های اضافی در تیم ایجاد نشود و باید محدودیت‌ها را در نظر گرفت.وی یادآور شد: امیدواریم این افتخار مردم ارومیه بتواند امسال در لیگ برتر والیبال خود را نشان دهد.نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پرداخت حقوق به کارکنان شهرداری موضوعی است که برای انحلال پیش می‌کشند ولی باید هزینه‌های اضافی از بین برود.
*تیم والیبال شهرداری ارومیه منحل نمی‌شود دبیرهیئت والیبال آذربایجان غربی گفت: تیم والیبال شهرداری ارومیه منحل نمی‌شود و ورود مسئولان به هزینه کردها می‌تواند به ادامه راه تیم کمک به سزایی کند. غلامحسین کردستانچی ، در پاسخ به سؤالی در مورد انحلال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه اظهار داشت: سیاستی که در باشگاه تعیین می‌شود مربوطه به شورای شهر و شهرداری ارومیه است و هیئت والیبال استان آن چنان نمی‌تواند ورود کند مگر این که آنان به دنبال نظر مشورتی و مصلحتی باشند.
وی با بیان این که موضوع انحلال اتفاق نخواهد افتاد خاطر نشان کرد: این موضوع از منابع موثقی تائید نشده و در حد فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است و عده‌ای به دنبال محکوم کردن این کار هستند و عده‌ای این موضوع را مسائل اقتصادی و عدم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری می‌دانند.
دبیر هیئت والیبال آذربایجان غربی با تاکید بر لحاظ نمودن مقررات در تمامی امور گفت: هیئت والیبال حق ورود به این موضوع را ندارد و نمی‌تواند بیان کند که کدام جریان حقیقت بوده و کدام یک ناحق است اما هیئت والیبال تمام تلاش را می‌کند تا نماینده مردم در استان بوده و مطالبات هواداران را برآورده کند.
وی تصریح کرد: عده‌ای به دنبال این هستند که هیئت والیبال در این ماجراها کجاست! باید به این افراد گفت که تنها ۲ درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی بر اساس آئین نامه سازمان لیگ در زمان ثبت قرارداد به هیئت والیبال می‌دهند و در چنین ماجراهایی ادعا دارند هیئت والیبال هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد.کردستانچی بیان کرد: رقم‌های دو درصد در مقابل ارقام میلیاردی رقم خاصی نیست و این ارقام حساب و کتاب دارد و تمامی هزینه‌ها توسط امور مالی بازرسی می‌شود.وی یادآور شد: اگر بخش خصوصی به باشگاه شهرداری ارومیه ورود کند بسیار حرکت مطلوبی می‌تواند باشد و باید بخشی از هزینه‌ها توسط ارگان و افراد متفاوت بر عهده گرفته شود تا بتوان تیم را بهتر از پیش مدیریت کرد تا بتوان به خواست مردم که رسیدن به قهرمانی سوپر لیگ والیبال است بتوان رسید.به گزارش آرازآذربایجان به نقل از تسنیم ، دبیر هیئت والیبال آذربایجان غربی با اشاره به مساقات والیبال ساحلی کشور تاکید کرد: خوشبختانه تیم والیبال ساحلی استان توانست مقام دوم این دوره از مسابقات را به دست آورد.
Arazazarbaijankhabarname@gmail.com

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲ ق.ظ

دیدگاه


هفت × 2 =