میزبانی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور به ارومیه رسید

میزبانی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور به ارومیه رسید

آرازآذربایجان،معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: ارومیه تابستان امسال میزبان جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور به عنوان یک رویداد فرهنگی بزرگ خواهد بود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور گفت: آذربایجان غربی تابستان امسال میزبان جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور به عنوان یک رویداد فرهنگی بزرگ خواهد بود.
رضا ابراهیمی افزود: با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فرهنگیان کشور و استانداری آذربایجان غربی، جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور از ۱۵ الی ۱۹ مرداد ماه سال جاری در ارومیه برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به حجم زیاد کار و ضرورت همکاری همه متولیان، تاکید کرد: تمامی نهادها، دستگاه‌ها و رسانه‌ها برای برگزاری باشکوه این جشنواره با تمام توان مشارکت داشته و تمامی امکانات بسیج شود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به اهمیت اطلاع رسانی و فضاسازی شهری این جشنواره نیز اشاره کرده و افزود: دولت سیزدهم نشاط آفرینی در جامعه را از طریق حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دنبال می‌کند و برگزاری جشنواره‌های این چنینی، در کنار دستاورد‌های فرهنگی، نشاط را برای استان به ارمغان می‌آورد.
ابراهیمی همچنین تولید محتوای مناسب برای جشنواره را ضروری دانسته و تصریح کرد: برنامه ریزی لازم در حوزه‌های مختلف برای میزبانی شایسته از جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور از هم اکنون در دستور کار دستگاه‌های مربوطه باشد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۷ ق.ظ

دیدگاه


5 + سه =