نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌غربي :

مسئولان مشکل نان درسطح استان را به سرعت پیگیری کنند

مسئولان مشکل نان درسطح استان را به سرعت پیگیری کنند

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: افزایش نظارت بر نانوایی‌ها و فروش نان، بهبود کیفیت نان و ورود جدی مسئولان به ماجرای کمبود نان باید با سرعت پیگیری و اقدام شود.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه‌ اظهار داشت: حمایت از جامعه نخبگان جزو وظایف مدیران در تمام عرصه‌ها‌ست و باید به این مهم توجه جدی شود.
وی افزود: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نخبگان هم به خوبی جایگاه این قشر را نشان داد و مشخص کرد که همه مسئولین باید از ظرفیت این نفرات بهره ببرند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به اهمیت جامعه دانشگاهی در پیشرفت و رفع مشکلات کشور، گفت: نخبگان و فعالان دانشگاهی باید برای حل مشکلات به یاری دولت بیایند و برنامه و طرح قابل اجرا ارائه دهند.
وی ابراز داشت: نباید تنها معیار برای رشد و ارتقای علمی دانشگاه‌ها خلاصه در مباحث تئوریک و پژوهش باشد بلکه سوق دادن این محیط به سمت حل مسائل هم بسیار مهم و قابل توجه است.
‌قریشی، در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: تلاش دشمن برای ناامن کردن جامعه و مقابل هم قرار دادن مردم از همان ابتدای انفقلاب اسلامی تاکنون ادامه داشته و از هر روشی وارد شده‌اند به شکست رسیده‌اند، اکنون تمام قوا و توانایی خود را برای براندازی با جنگ نرم و پشتیبانی مهره‌های رسانه‌ای به کار گرفته‌اند اما در این مسیر هم موفق نخواهند شد.
وی ابراز داشت: هم‌صدایی برخی سلبریتی‌ها و افراد برجسته با دشمن در این مسیر نشان داد که باید به موضوع نفوذ توجه بیشتری شود تا در آینده مشکلات مشابه پیش نیاید.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، وجود برخی مشکلات در معیشت و زندگی مردم را غیرقابل قبول دانست و گفت: مشکلی نظیر مشکل نان که طی هفته‌های اخیر در ارومیه و استان به وجود آمده، باید توسط مسئولان به مردم توضیح داده شود و مردم برای کاهش مصرف و اصلاح شیوه مصرف تدبیر کنند.
وی عنوان کرد: افزایش نظارت بر نانوایی‌ها و فروش نان، بهبود کیفیت نان و ورود جدی مسئولان به ماجرای کمبود نان باید با سرعت پیگیری و اقدام شود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۷ ق.ظ

دیدگاه


سه × 5 =