بیانیه گام دوم انقلاب با معجزه وحدت محقق می شود

بیانیه گام دوم انقلاب با معجزه وحدت محقق می شود

گروه خبر: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب با معجزه وحدت در کشور محقق می شود.
حجت الاسلام عسگر فعال آذر با تاکید بر تلاش و همراهی همه تشکل ها و گروه ها برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب افزود: انقلاب اسلامی و پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از معجزه های وحدت در کشور بود که محقق شد اگر وحدت نباشد نمی توان به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب امیدوار بود.
وی با بیان اینکه سوء استفاده دشمنان از تفرقه میان اقوام مختلف ایران را از مهمترین موانع تحقق وحدت و بیانیه گامن دوم انقلاب دانست و گفت: نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی نشان می دهد هر کجا مردم ، مسئولان و همه آحاد جامعه با وحدت و همدلی وارد شده اند تهدیدات و توطئه های دشمنان به راحتی خنثی شده است.
حجت الاسلام فعال آذر نقش رسانه ها را در سالجاری که سال انتخابات نیز هست در زمینه ترغیب و تشویق مردم و مسئولان به مطالعه و عمل به بندهای بیانیه گام دوم انقلاب و نیز تاکید بر وحدت و همدلی در کشور مهم و حساس دانست و عنوان کرد:رسانه ها باید آگاه باشند برخی از افراد در کشور با کوبیدن بر طبل تفرقه به منافع شخصی دست پیدا می کنند به همین خاطر به اختلافات قومی دامن می زنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی از بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان سند و چشم انداز مهم انقلاب اسلامی نام برد و افزود: اگر بخواهیم بیانیه گام دوم انقلاب را در دو قسمت عمده بیان کنیم دو مطلب به وجود می آید که عبارتند از افتخار به گذشته، امید به آینده که ما گذشته ی چهل ساله موفقی را پشت سر گذاشته ایم و آینده ای خوب را به لطف و قوه الهی خواهیم داشت.

۹ همایش ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی برگزار شده است
حجت الاسلام فعال آذر با اشاره به وظیفه خطیر روحانیت در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: علما وظایف سنگینی در هر مقطع از زمان بر عهده دارند که تبلیغ مداوم و قاطعیت و اقتدار در تبلیغ انقلاب از جمله شاخص ترین آن است‌.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال ۹ همایش ویژه اهل سنت در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان برگزار شده است گفت: در این همایش علما و روحانیون اهل سنت در زمینه تبیین بیانیه گام دوم اطلاع رسانی و آموزش های لازم را فرا گرفته اند.
وی با تاکید بر اینکه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغیه مقام معظم رهبری در این مقطع و برهه زمانی باید اولویت روحانیت باشد اظهارداشت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است که در این زمینه علمای اهل سنت باید به صورت جدی ورود پیدا کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: علما باید مردم را به آینده نظام و کشور امیدوار کنند چرا که همین نظام جمهوری اسلامی گذشته ای پر افتخار دارد و همین گذشته پر افتخار نوید دهنده آینده درخشان است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵ ق.ظ

دیدگاه


7 − = دو