اتحاد نمایندگان مجلس نقطه قوت برای توسعه شهر ارومیه است

اتحاد نمایندگان مجلس نقطه قوت برای توسعه  شهر ارومیه است

گروه خبر:شهردار ارومیه در جلسه صحن شورای اسلامی شهر گفت:اتحاد بین نمایندگان مجلس و مدیریت شهری ، یک نقطه قوت برای توسعه شهر ارومیه است . محمد حضرت پور شهردار ارومیه که در جلسه صحن شورا و در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان ارومیه سخن می گفت اذعان داشت: اتحاد بین نمایندگان مجلس و مدیریت شهری ، یک نقطه قوت برای توسعه شهر ارومیه است و این نقطه قوت در این چند سال به وضوح دیده می شود.
شهردار ارومیه در ادامه سخنانش با اشاره به فعالیت های مدیریت شهری در سایت زباله نازلو گفت: هر روز ۶۰۰ تن زباله در شهر ارومیه دفن می شود و این زباله ها با تلاش شبانه روزی زحمتکشان خدوم شهرداری جمع آوری و به صورت روزانه در سایت زباله نازلو دفن می شوند.محمد حضرت پور در بخش دیگری از سخنانش افزود: سرانه هر روز تولید زباله هر خانوار ۷۵۰ گرم است .وی در ادامه سخنانش اذعان داشت: امید است دولت در بودجه کلی کشور به موضوع مشکلات زباله توجه شود .محمد حضرت پور گفت: کمک دولت به شهرداری ارومیه یک بیستم بودجه شهرداری نبوده است و متاسفانه دولت هیچ حمایتی از شهرداری ارومیه انجام نداده است.رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در این جلسه گفت: اتحاد و همدلی در بین نمایندگان پارلمان ملی و محلی توانسته بسیاری از مشکلات جامعه را رفع کند.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش ضمن تبریک سالروز شهادت شهید آیت الله مدرس و روز مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند: در خلال این صد، صد و بیست سالی که بخش آخر آن دوران سخت تا امروز. گذشته، وجدان‏های بیدار و شخصیت‏های بزرگی پیدا شدند که هشدارهایی دادند؛ برق هایی در آسمان تاریک و ظلمانی زندگی این کشور جهاندند که روشنی هایی به وجود آمد؛ بیداری هایی به وجود آمد. .. فریادهای مرحوم آیت اللَّه مدرس در صحن مجلس ملی آن روز در مقابله با رضا خان و دیگران و دیگران، در مقابله با آن قرارداد خائنانه ای که آن روز داشتند می بستند که همه کشور را تحویل انگلیس ها بدهند. این ها برق هایی در این فضا روشن کرد؛ دل‏ها را روشن کرد، عزم ها را محکم کرد. نهضت به وسیله پیشروان این فکر شروع شد، رهبری الهی و با عزم و اراده ای مثل امام، خدای متعال در اختیار ملت گذاشت (بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با انجمن‏های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور ۱۳۸۶/۲/۱۹دکتر حسین بخشایشی گفت: امروز حضور نمایندگان محترم در شورای اسلامی شهر ارومیه موجبات افتخار را برای اعضای این شورا سبب گردیده و ضمن خوش آمدگویی به ایشان روز مجلس را به محضرشان تبریک عرض می نماییم و جایگاهشان را ارج می نهیم و امید آن داریم پیوسته با اتحاد و همدلی و تدابیر خود در مسیر توسعه استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه و سربلندی مردم شریف و حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری گام های بلندی بردارند. برای این بزرگواران همواره آرزوی توفیق داریم و از خدای متعال طلب سلامتی و عمر روزافزون می نماییم.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۰ ب.ظ

دیدگاه


7 × شش =