کمک ۴۵۰ میلیارد ریال خیّران برای مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی

کمک ۴۵۰ میلیارد ریال خیّران برای مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی

آراز آذربایجان- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: خیّران از نقاط مختلف استان برای مقابله با کرونا و خرید اقلام پیشگیرانه بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال کمک کرده اند.
محمدمهدی شهریاری با ارائه گزارشی به رییس جمهوری در خصوص فعالیت‌های استان در راستای مدیریت بیماری کرونا افزود: از این میزان ۲۵۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی و ۲۰۰ میلیارد ریال برای تهیه بسته‌های معیشتی کمک شده است.
وی با اشاره به اهتمام جدی مردم و مسوولان آذربایجان‌غربی در مقابله با بیماری کرونا از حمایت و همراهی نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه، نیروهای نظامی‌و انتظامی‌و خیّران و رسانه‌ها و نیز سازمان‌های مردم نهاد قدردانی کرد و ادامه داد: تاکنون ۳۵ جلسه ستاد استانی مقابله با این بیماری در استان برگزار شده که از مجموع ۲۵۰ مصوبه این ستاد ۹۸ درصد عملیاتی شده است.
وی اضافه کرد: ۱۰۰ درصد جمعیت تحت پوشش در آذربایجان‌غربی، غربالگری کرونا شده و در مرحله دوم نیز تاکنون ۵۰ درصد جمعیت تحت سنجش قرار گرفته اند.
وی بیان کرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۴۵۰ مورد نمونه گیری مربوط به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی انجام شده است.
استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تاکنون ۲۵ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری در استان ثبت نام کرده اند که ۱۷ هزار و ۸۰۰ مورد شامل دریافت بیمه بیکاری می‌شوند.
وی گفت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از خسارت‌های کرونا بر اقتصاد استان، انتظار می‌رود دولت نگاه ویژه ای برای جبران این خسارت‌ها داشته باشد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۹ ق.ظ

دیدگاه


9 + = چهارده