- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

کمک ۴۵۰ میلیارد ریال خیّران برای مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی

Posted By admin On اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۹ @ ۱۱:۳۹ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آراز آذربایجان- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: خیّران از نقاط مختلف استان برای مقابله با کرونا و خرید اقلام پیشگیرانه بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال کمک کرده اند.
محمدمهدی شهریاری با ارائه گزارشی به رییس جمهوری در خصوص فعالیت‌های استان در راستای مدیریت بیماری کرونا افزود: از این میزان ۲۵۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی و ۲۰۰ میلیارد ریال برای تهیه بسته‌های معیشتی کمک شده است.
وی با اشاره به اهتمام جدی مردم و مسوولان آذربایجان‌غربی در مقابله با بیماری کرونا از حمایت و همراهی نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه، نیروهای نظامی‌و انتظامی‌و خیّران و رسانه‌ها و نیز سازمان‌های مردم نهاد قدردانی کرد و ادامه داد: تاکنون ۳۵ جلسه ستاد استانی مقابله با این بیماری در استان برگزار شده که از مجموع ۲۵۰ مصوبه این ستاد ۹۸ درصد عملیاتی شده است.
وی اضافه کرد: ۱۰۰ درصد جمعیت تحت پوشش در آذربایجان‌غربی، غربالگری کرونا شده و در مرحله دوم نیز تاکنون ۵۰ درصد جمعیت تحت سنجش قرار گرفته اند.
وی بیان کرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۴۵۰ مورد نمونه گیری مربوط به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی انجام شده است.
استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تاکنون ۲۵ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری در استان ثبت نام کرده اند که ۱۷ هزار و ۸۰۰ مورد شامل دریافت بیمه بیکاری می‌شوند.
وی گفت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از خسارت‌های کرونا بر اقتصاد استان، انتظار می‌رود دولت نگاه ویژه ای برای جبران این خسارت‌ها داشته باشد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%da%a9%d9%85%da%a9-%db%b4%db%b5%db%b0-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%ae%db%8c%d9%91%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.