مدير عامل سازمان ملي زمين و مسکن :

مشکلات تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی رفع می‌شود

گروه خبر: معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی شهرسازی گفت: به دنبال این هستیم تا مسابل و مشکلاتی که در سطح استان آذربایجان غربی برای تامین زمین وجود دارد را بررسی و با راهکارهای مناسب، رفع کنیم.
به گزارش آراز آذربایجان ،علیرضا فخاری اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با وجود کمبودهایی که در موضوع تامین زمین داریم، بتوانیم زمین‌های مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن را تامین و مشکل مردم را حل کنیم.
وی با اشاره به وجود مشکل اراضی خالصه متعلق به وزارت راه و شهرسازی بود، افزود: این زمین ها در اختیار مردم قرار گرفته و ساخت و ساز در آنها انجام شده که این موضوع نیز تعیین تکلیف خواهد شد.
مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۱ ردیفی مشخص شده که از این طریق می توانیم مشکلاتی که مردم در تصرف این اراضی داشتند را مرتفع کنیم که آیین نامه مربوط به آن در اولین فرصت پس از تایید هیات دولت، به استان ابلاغ می‌شود.
فخاری اضافه کرد: در میاندوآب در قالب طرح نهضت ملی مسکن، بر اساس سهمیه ۱۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن باید ساخته شود که در این راستا اقدامات لازم انجام می‌گیرد.
وی یادآور شد: میاندوآب به لحاظ موقعیت جغرافیایی و محل ارتباطی سه استان از شرایط خاصی برخوردار بوده و اسکان مردم در میاندوآب از اساسی ترین موضوعات است که در دستور کار همکاران در استان قرار دارد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۳ ق.ظ

دیدگاه


− 8 = یک