فعالیت ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در آذربایجان غربی

فعالیت ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در آذربایجان غربی

آراز آذربایجان-مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری آذربایجان غربی از فعالیت ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در استان خبر داد.
سید هادی طباطبایی مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری آذربایجان غربی در دومین دوره آموزش جامع کشوری فراهم آوری اعضاء به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با اشاره به فعالیت ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در استان و توانمندی این سازمان‌ها در گسترش مشارکت اجتماعی گفت: سازمان‌های مردم نهاد ظرفیتی مناسب برای گسترش فرهنگ اهدای عضو هستند و می‌توانند در زمینه فرهنگسازی به انجمن اهدای عضو ایرانیان کمک نمایند.
طباطبایی با اشاره به ویژگی‌های مشارکت جویانه مردم استان در فعالیت‌های اجتماعی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته مردم آذربایجان غربی در مباحث مشارکت اجتماعی جزو استان‌های کشور به شمار می‌روند.
او افزود: مردم استان در فعالیت‌های خیرخواهانه و عضویت در انجمن‌های خیریه بیشترین مشارکت و همراهی را دارند و این امر بیانگر ظرفیت بالای این مردم در گسترش فعالیت‌های انسان دوستانه ای، چون اهدای عضو است.
طباطبایی با تاکید بر نقش رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی در گسترش فرهنگ اهدای عضو، نقش آفرینی فرهنگ سازی چهره به چهره از طریق اقدامات داوطلبانه را از دیگر بستر‌های گسترش فرهنگ اهدای عضو برشمرد و افزود: سازمان مردم نهاد انجمن اهدای عضو ایرانیان می‌تواند با تقویت فعالیت‌های داوطلبی نسبت به گسترش این فرهنگ اقدام نماید.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی ضمن تقدیر از اهتمام دانشگاه علوم پزشکی استان در انجام عمل‌های پیچیده اهدای عضو و تلاش برای گسترش این فرهنگ ابراز امیدواری نمود تا با مشارکت جمعی زمینه‌های انجام هر چه بیشتر این عمل خداپسندانه در استان فراهم گردد.
سید هادی طباطبایی ادامه داد: آذربایجان غربی به جهت بهره مندی از اساتید برجسته پزشکی از جایگاه ویژه‌ای در پیوند کلیه برخوردار است و می‌طلبد با فعالیت‌های آگاهسازی به همت رسانه ها، سازمان‌های مردم نهاد و فعالیت‌های داوطلبانه نسبت به گسترش فرهنگ اهدای عضو اقدام شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲ ب.ظ

دیدگاه


× 1 = شش