عضو شوراي شهر اروميه:

سگ های ولگرد از سطح شهر ارومیه جمع آوری شود

سگ های ولگرد از سطح شهر ارومیه  جمع آوری شود

گروه خبر: رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز ساماندهی و جمع آوری سگهای ولگرد از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری است و معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند نسبت به جمع آوری آنها اقدام کند.
به گزارش آراز آذربایجان ،مرتضی منافی در جلسه شورای شهر ارومیه گفت: طرح احداث پارک حیوانات در خارج از محدوده شهر ارومیه توسط سرمایه گذار به شهرداری ارائه شده است لذا این طرح در قالب لایحه برای تصویب نهایی از سوی شهرداری به شورا ارائه شود.
رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در راستای رعایت حق و حقوق شهروندان و نیز رفع سد معبر در باغ رضوان ارومیه ، سازمان آرامستان های شهرداری سریعا نسبت به ساماندهی سنگ فروشان قبور اقدام کند.
نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرهای بزرگ امروز بسمت استفاده از قبور چند طبقه گام برداشته اند، لذا سازمان آرامستانهای شهرداری در احداث قبور جدید با الگوبرداری از کلانشهرهای اقدام نماید .
وی گفت: فرهنگ سازی لازم برای استفاده مردم از قبور طبقاتی انجام شود.
منافی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به بحران آب در کشور ، شهرداری باید نحوه آبیاری فضاهای سبز شهری را بسمت و سوی استفاده از روش آبیاری نوین و استفاده از آب خام شهری و استفاده از درختان و گیاهان با نیاز آبی کم در جهت مدیریت آب حرکت کند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۵۹ ب.ظ

دیدگاه


7 × نُه =