معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار آذربايجان غربي:

با هرگونه احتکار اقلام اساسی بشدت برخورد می شود

با هرگونه احتکار اقلام اساسی بشدت برخورد می شود

گروه خبر:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی بااشاره به لزوم برخورد با محتکران گفت: در بحث نیازهای اساسی مردم اعم از مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام اساسی شب عید با کسی تعارف نداریم و در صورت مشاهده تخلف به‌شدت برخورد می‌شود.
به گزارش آرازآذربایجان ،بهنام شهدی در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان‌غربی با محوریت شیوع ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی افزود: با وجود اینکه این استان از وضعیت مناسبی در این خصوص برخوردار است اما گزارش‌های دریافتی حاکی از این است که مردم در تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده با مشکل مواجه هستند.
وی افزود: دستگاه‌های متولی، نظارت بر روند تولید و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده را جدی‌تر کنند تا اقدامات انجام گرفته به آرامش بازار منتهی شود. بهنام شهدی درخصوص وضعیت بازار شب عید نیز گفت: مشکلی از بابت تامین و ذخیره اقلام اساسی در آذربایجان‌غربی وجود ندارد و مردم نگران هیچ مساله‌ای نباشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم برخورد با محتکران گفت: در بحث نیازهای اساسی مردم اعم از مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام اساسی شب عید با کسی تعارف نداریم و در صورت مشاهده تخلف به‌شدت برخورد می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نظارت بر عرضه و قیمت کالاها در بازار استان تشدید می‌شود، اضافه کرد: با توجه به نزدیکی عید نوروز برخی افراد از این فرصت استفاده کرده و در عرضه برخی از کالاهای مورد نیاز مردم خلل وارد می‌کنند که با این افراد برخورد جدی می‌شود.
در ادامه این جلسه حاضران نظرهای خود را برای رصد و کنترل دقیق بازار ارائه کردند و تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها سنجیده شد.
با انتشار خبر شیوع بیماری کرونا، برخی افراد سودجو اقدام به احتکار اقلام پیشگیری از این بیماری کردند که در یک هفته گذشته، میلیون ها عدد از انواع اقلام شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دستکش در آذربایجان غربی کشف و ضبط شده‌است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸ ق.ظ

دیدگاه


× دو = 16