فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

خبرنگاران طلایه داران امید بخشی در جامعه هستند

خبرنگاران طلایه داران امید بخشی در جامعه هستند

آرازآذربایجان، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه خبرنگاران طلایه داران امید بخشی در جامعه هستند، گفت: امیدآفرینی،الهام بخشی و ایجاد انگیزه کلید واژه عصر کنونی است.
سردار محمد حسین رجبی۲۲مرداد در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن بسیج ارومیه برگزار شد، افزود: امید آفرینی، الهام بخشی و ایجاد انگیزه کلیدواژه عصر کنونی است.
سردار رجبی با اشاره به اینکه دشمن از طریق رسانه به جنگ با ملت ایران برخاسته است، خاطرنشان کرد: جبهه رسانه دشمن یک جبهه گسترده، متنوع و بسیار پیچیده است؛ هرچند تفاوت‌های بین جبهه ما و جبهه دشمن وجوددارد اما وضعیت ما نیز در جنگ رسانه‌ای خوب است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: یکی از اثرات امیدبخشی و امید آفرینی این است که در حوزه جنگ رسانه از در جهاد تبیین وارد شویم و هرکس در هر مسئولیتی که دارد به جهاد تبیین توجه کند.
وی یادآور شد: اثر جنگ رسانه ای دشمن در محیطی که اطلاع رسانی کم باشد و بی اطلاعی و جهالت وجود داشته باشد، بسیار اثر گذار است لذا هر اندازه روشنگری وتبیین بیشتر، اثرگذاری دشمن کمتر است.
سردار رجبی با تاکید به اینکه در جنگ رسانه ای، تبیین نقش اساسی و مؤثر دارد، اظهار کرد: اگر در کشور خواهان افزایش فهم سیاسی،دانایی و ارتقای عنصر فهم سیاسی وافزایش مشارکت هستیم باید به جهاد تببین توجه شود و همه این ها در حوزه کار رسانه است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امید آفرینی بسیار مهم است و دشمن در جبهه ضد امید آفرینی وسیاه نمایی در حال فعالیت است، ادامه داد: یکی از کارهایی که رسانه می تواند انجام دهد ایجاد امید در هر طیفی از جامعه از جمله در حوزه تولید و مشارکت سیاسی و انتخابات است.
وی گفت: همه مسئولان جای انتقاد دارند لذا خبرنگاران با هنرمندی باید بدون ملاحظه حاشیه از مسئولان انتقاد کنند و آنها را به انجام وظیفه‌ای که برعهده دارند، تشویق کنند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۴:۵۶ ب.ظ

دیدگاه


− شش = 2