توقیف اتوبوس حامل داروی قاچاق

توقیف اتوبوس حامل داروی قاچاق

آرازآذربایجان،فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف اتوبوس حامل داروی قاچاق در خوی با عملیات منسجم پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر قاچاق اقلام دارویی در محور “خوی- بازرگان” موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان، قرار گرفت.
سردار رحیم جهانبخش افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، مأموران موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه اتوبوس حامل دارو‌ها را شناسایی و در مسیر ایستگاه بازرسی “ایواوغلی” آن را توقیف کردند.
وی بیان کرد: در بازرسی از خودروی متوقف شده، ۸ هزار ۸۸ قلم انواع داروی پزشکی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات اظهار داشت: در این رابطه اتوبوس توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
سردار جهانبخش در پایان با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند افزود: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۶ ق.ظ

دیدگاه


پنج + 7 =