۲ نفر بر اثر تصادف در زیرگذر ورودی ارومیه جان باختند

آرازآذربایجان- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید و پژو در زیرگذر خاتم‌الانبیا (ص) ارومیه،۲ نفر در دم جان خود را از دست دادند.
سرهنگ عباس فرمانی افزود: این حادثه شب گذشته روی داد و علاوه بر ۲ فوتی، ۲ نفر از سرنشینان خودرو پراید نیز مصدوم و یکی از آنان در بیمارستان عارفیان بستری شد.
وی با اشاره به اینکه در کمربندی خاتم الانبیا (ص) ارومیه با اینکه با وجود درخواست های مکرر، دوربین کنترل سرعت نصب نشده است، اظهار داشت: علت اصلی این تصادف، سرعت غیرمجاز راننده خودرو سورای پژو بوده که با سرعت بسیار زیادی وارد زیرگذر شده و نتوانسته خودرو را کنترل کند که همین امر باعث تصادف شده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی ادامه داد: بیشترین تصادفات در کمربندی میانی ارومیه در تاریکی شب رخ می‌دهد که نبود دوربین کنترل سرعت عامل اصلی آن است.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۸ ب.ظ

دیدگاه


6 × = چهل هشت