- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

توقیف اتوبوس حامل داروی قاچاق

Posted By admin On تیر ۶, ۱۴۰۲ @ ۱۰:۱۶ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آرازآذربایجان،فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف اتوبوس حامل داروی قاچاق در خوی با عملیات منسجم پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر قاچاق اقلام دارویی در محور “خوی- بازرگان” موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان، قرار گرفت.
سردار رحیم جهانبخش افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، مأموران موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه اتوبوس حامل دارو‌ها را شناسایی و در مسیر ایستگاه بازرسی “ایواوغلی” آن را توقیف کردند.
وی بیان کرد: در بازرسی از خودروی متوقف شده، ۸ هزار ۸۸ قلم انواع داروی پزشکی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات اظهار داشت: در این رابطه اتوبوس توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
سردار جهانبخش در پایان با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند افزود: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%aa%d9%88%d9%82%db%8c%d9%81-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%ad%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%82%d8%a7%da%86%d8%a7%d9%82/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.