معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

تخصیص سهمیه به کارخانه های آرد آذربایجان غربی برمبنای کیفیت تولیدات انجام می‌شود

تخصیص سهمیه به کارخانه های آرد آذربایجان غربی برمبنای کیفیت تولیدات انجام می‌شود

آرازآذربایجان،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: تخصیص سهمیه گندم به کارخانجات آرد استان براساس سه مولفه کیفیت، رضایتمندی نانوایان و سوابق آنان‌ انجام خواهد شد.
جواد کرمی در کارگروه آردو نان آذربایجان غربی افزود: کارخانه های آرد در استان باید کیفیت تولیدات خود را بالا ببرند تا هم از سهمیه بیشتری برخوردار شوند و هم‌ زمینه رضایت بیشتر شهروندان را فراهم کنند.
وی بیان کرد: با توجه‌ به گزارش‌ها از شهروندان برخی نانوایی ها تخلفاتی دارند که لازم است با تشدید بازرسی ها این موارد پیگیری و رفع و با متخلفان برخورد قانونی شود.
وی با تاکید براینکه ضعف در بازرسی حوزه آرد و نان آذربایجان غربی وجود دارد، اضافه کرد: بازرسی حلقه مفقوده در مبحث نظارت بر خبازی هاست که باید با تلاش بیشتر نهادهای مسوول، این خلاء جبران شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: فعال سازی اکیپ‌های بازرسی عصر و شبانگاهی با به کارگیری نیروهای تعزیرات و جهاد کشاورزی در دستور کار کارگروه است.
وی با اشاره به اینکه با اهتمام استاندار آذربایجان غربی آرد ترمیمی به میزان ۵۰۰ تن به استان تخصیص یافته است، اظهار کرد: در ایام منتهی به بازگشایی مدارس و مهرماه آرد ترمیمی مناسبتی به استان تخصیص پیدا کرد که این روند در نیمه اول آبان‌ماه نیز با تخصیص ۲۷۰ تن استمرار داشت.
کرمی گفت: به علت تفاوت در چانه های آرد در استان و چانه های تعریفی در مرکز سهمیه برخی نانوایان نوسان داشت که با اعلام این موضوع به تهران مشکل رفع شد.
آذربایجان غربی دارای بیش از چهار هزار نانوایی است که ۲۵ درصد آنها در ارومیه فعالیت می کنند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۰ ق.ظ

دیدگاه


هشت − = 7