نماينده مردم سلماس در مجلس:

مسئولان با رفع مشکلات فضای بی اعتمادی عمومی را اصلاح کنند

گروه خبر: نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت : سعی کنیم برخی بی اعتمادی های بوجودامده در اذهان عمومی نسبت به حکومت را برطرف کنیم و ضمن روراست بودن با مردم در راستای رفع مشکلاتشان گام برداریم تا بتوانیم روستاها را به جایگاه تولیدی سابقشان برگردانیم.
شهروز برزگر کلشانی در همایش تکریم و تجلیل از تلاشگران عرصه مدیریت روستایی سلماس که باحضور مسئولین شهرستانی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی و کوهسار این شهرستان در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس برگزارشد, گفت: دهیاران حسب تعامل شان با ادارات گاها مورد کم لطفی قرار می گیرند و اعتراضات و شکایاتی که توسط دهیاران از ادارات می شود بخاطر خود دهیار نیست بلکه مشکلات مردم ان روستاست و نباید بر این عزیزان خرده گرفت. برزگر افزود: سیاست های غلط رایج در کشور سبب تخلیه روستاهایی شده که روزگاری مولد و تولیدکننده در عرصه های مختلف کشور بودند و اگر به روستاها توجه می شد اکنون مشکل تولید نداشتیم، چرا که روستاها هم زمین دارند هم دانش تولید در عرصه های مختلف را اما وقتی تولید و امکانات تولید را از این قشر زحمت کش گرفتیم هم روستاها از رونق افتادند و هم تولید کشور ضربه دید .
وی با بیان اینکه دهیاران در مقابل کمبودها و مردمی هستند که انتظارات و نیازهای به حق برای زیستن راحت در محیط روستا دارند،‌ تصریح کرد: نبود امکانات اولیه همچون اموزش و بهداشت در روستاها از طرفی و کم رونقی و نبود شغل روستایی از طرف دیگر سبب مهاجرت جوانان به شهر می شود؛ ولی همین جوانان از سرنوشت خود در حاشیه نشینی و کارگری در شهر خبر ندارند و زمانی متوجه می شوند که دیگر نه راهی و نه رویی برای برگشت به روستا دارند.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز حتی روستاییان هم نگران تحریم هستند ولی چند سال قبل تحریم واژه ای نااشنا برای روستاها بود؛ چراکه خودشان مواد و مایحتاج زندگی خود را تولید می کردند ولی امروز روستانشینان را هم وابسته کرده ایم.
برزگر افزود: بعنوان نماینده مردم و دولت سعی کنیم برخی بی اعتمادی های بوجودامده در اذهان عمومی نسبت به حکومت را برطرف کنیم و ضمن روراست بودن با مردم در راستای رفع مشکلاتشان گام برداریم تا بتوانیم روستاها را به جایگاه تولیدی سابقشان برگردانیم. به گزارش آرازآذربایجان به نقل ازایسنا ،‌ در این مراسم از دهیاران برتر روستاهای سلماس توسط مسئولین شهرستان تجلیل به عمل آمد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰ ق.ظ

دیدگاه


هفت × = 49