مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

مراسم اعتکاف در ۱۳ شهرستان آذربایجان غربی برگزار می شود

مراسم اعتکاف در ۱۳ شهرستان آذربایجان غربی برگزار می شود

آرازآذربایجان– مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۱۳ شهرستان استان خبر داد.
حجت الاسلام محمد داداش زاده با بیان اینکه زمان ثبت نام مراسم اعتکاف از ۱۵ اسفند آغاز و تا پایان اسفند به صورت اینترنتی ادامه خواهد داشت افزود: امسال مراسم اعتکاف در ۱۳ شهرستان استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه همانند سال گذشته تعداد ۷۵ مسجد تاکنون در سطح استان برای برگزاری مراسم اعتکاف مشخص شده است افزود: با توجه به میزان استقبال مردم از این مراسم معنوی احتمال افزایش مساجد وجود دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۲ هزار نفر در مراسم اعتکاف در استان شرکت کردند اظهار داشت: در سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از ارومیه در مراسم اعتکاف شرکت کردند.
حجت الاسلام داداش زاده خاطر نشان کرد: در مراسم اعتکاف ۳۵۰ مبلغ و ۱۰۴ مبلغه از داخل و خارج استان برای تبلیغ و اطلاع رسانی در خصوص آئین معنوی اعتکاف به مناطق و مساجد مختلف شهری و روستایی اعزام می‌شوند.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تاکید به اینکه اصل اعتکاف، خلوت گزینی و راز و نیاز است گفت: در کنار دعا و نیایش حلقه‌های معرفتی با حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی با موضوعات دینی و آسیب‌های اجتماعی تشکیل خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


دو + = 7