مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

تاریخ یهود و تأثیر آن در جامعه بشری مورد بررسی قرار گیرد

تاریخ یهود و تأثیر آن در جامعه بشری مورد بررسی قرار گیرد

آرازآذربایجان،مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: امروز بشریت با جرثومه فسادی رو به رو است که به بشر ظلم می‌کند در این راستا تاریخ یهود و تأثیر آن در جامعه بشری مورد بررسی قرار گیرد.
حجت الاسلام منصور امامی روز جمعه در دوره طرح معارف و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف امروز، کسب اطلاعات و علم روز است اظهار کرد: حضرت سیدالشهدا (ع) برای نجات انسان از جهالت به شهادت رسید و هر کجا جهل و نادانی باشد آنجا شیطان و یزید حضور داشته و امروز برای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن باید علم خود را عمیق‌تر کرد.
وی با اشاره به اینکه قرآن کریم یهود را شدیدترین دشمن مسلمانان معرفی می‌کند گفت: این در حالی است که عده‌ای در فضای مجازی به غلط عنوان می‌کنند که غاصبان در سرزمین اشغالی نیز حق حیات دارند و این نشان می‌دهد عده‌ای در این فضا به دنبال وارونه کردن حقیقت هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در ادامه با بیان اینکه قرآن کریم یهود را اهل تحریف، اشرافی‌گری، سرپیچی کننده از فرمان پیامبر (ص)، پیامبرکش معرفی می‌کند افزود: در این راستا نیز یهودی‌ها با ایرانیان دشمنی دیرینه‌ای داشته و در نسل‌کشی‌های ایرانی‌ها دست دارند که نخستین آن به دوران خشایار شاه برمی گردد.
حجت الاسلام امامی در ادامه با اشاره به مسئله فلسطین اظهار داشت: بی‌تردید دشمنی با رژیم صهیونیستی مختص جمهوری اسلامی نیست هر چند که یهود در طول تاریخ، ایرانی‌ها را قتل عام، دین مسیحیت را تحریف و جنایات متعددی در حق بشریت انجام داده و امروز نیز از جامعه جهانی می‌خواهند از آنها به خاطر قتل عام کودکان و زنان فلسطینی تشکر کنند.
وی با بیان اینکه امروز بشریت با یک جرثومه فسادی مواجه است که هر اندازه در توان داشت بر بشر ظلم می‌کند گفت: بر این اساس لازم است تاریخ یهود و تأثیر آن در جامعه بشری مورد بررسی قرار گیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در زمان شاه مهم‌ترین پایگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در ایران بود خاطرنشان کرد: ساواک محاکمه شکنجه را از صهیونیستی‌ها یاد می‌گرفت و بهائیت نیز تمام غلات و اغذیه کشور و ارتش را به دست گرفته بودند.
وی در ادامه گفت: نگاه آخرالزمانی به مسئله فلسطین دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است و این منطقه محل اتصال ملک و ملکوت، زادگاه انبیا، عروج نبی اکرم (ص) به معراج بوده و در آینده نیز دارای اهمیت است و امام زمان (عج) نیز هنگام ظهور در فلسطین با سفیانی مبارزه خواهد کرد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۷ ق.ظ

دیدگاه


یک + 9 =