اختلافات را کنار بگذارید

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی گفت:در مسیر توسعه و سازندگی استان باید اختلافات را کنار گذاشته و با همبستگی، وفاق، همدلی و عزم ملی موانع را از راه برداشت و گام‌های بلندی برای رشد و شکوفایی استان آذربایجان غربی برداشت.
قربانعلی سعادت در جلسه شورای اداری و آیین تودیع و معارفه فرماندار میاندوآب تحقق آرمان‌های رهبر معظم انقلاب، خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات و دغدغه ها را هدف اصلی دولت دانست و گفت: دولت تدبیر و امید در جهت منافع هیچ گروه، حزب و یا جریان سیاسی حرکت نمی‌کند.
وی با بیان اینکه هدف‌گذاری ما در استان، رونق اقتصادی، ارتقای ظرفیت‌های تولید، بهبود فضای کسب و کار و اشتغال آفرینی است نیز گفت: دولت تدبیر و امید در جهت منافع هیچ گروه، حزب و یا جریان سیاسی حرکت نمی‌کند بلکه مهم‌ترین هدف این دولت، تحقق آرمان‌های رهبر معظم انقلاب، خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان در زمینه‌های مختلف مانند اشتغال، تولید و سرمایه گذاری است.
وی اظهار کرد: رفع گره‌های اقتصادی، اشتغال آفرینی و جذب سرمایه گذاری از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌ها در آذربایجان غربی است.
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه طرح تبدیل شدن چهار شهرستان میاندوآب، بوکان، شاهین دژ و تکاب به منطقه ویژه اقتصادی در حال بررسی و مطالعه است، اضافه کرد: با تبدیل شدن این شهرستان‌ها به منطقه ویژه اقتصادی، می‌توان شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف مانند رونق اقتصادی، واردات، صادرات، صنعت و بهبود فضای کسب و کار در آن‌ها باشیم.
سعادت در بخش دیگری از سخنان خود از بیکاری ۱۱۷ هزار فارغ‌التحصیل در استان خبر داد و اعلام کرد: باید با برنامه ریزی و ایجاد زمینه‌های لازم و ارائه آموزش‌های کاربردی، شرایط اشتغال و به‌کارگیری این افراد را در استان فراهم کنیم و در این راه از پیشنهادات و طرح‌های نخبگان و دانشگاهیان و فرهیختگان جامعه استقبال می‌کنیم.
وی با تبیین اهداف “اقتصاد مقاومتی” و اشاره به شعار “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” نیز گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب، تقویت پایه‌های اقتصادی کشور و اعتلای فرهنگ در جامعه مورد تاکید قرار گرفته است باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و بهره گیری از توان بخش خصوصی و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده تلاش کنیم. نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تبریک به جهت انتصاب فرماندار جدید شهرستان میاندوآب افزود: توسعه و رشد بخش‌های صنعت، اقتصاد و همچنین ایجاد اشتغال در شهرستان از جمله مهم‌ترین مطالبات مردم شهرستان است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان استانی و شهرستانی قرار گیرد.
حجت الاسلام روح اله بیگی بر لزوم جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی تاکید کرد و افزود: از مدیران و مسئولان استان انتظار می‌رود با اصلاح ساختار اداری و کاهش پیچیدگی‌های بوروکراسی اداری، مسیر جذب سرمایه گذاری را در استان هموار سازند که خوشبختانه با تاکیدات استاندار آذربایجان غربی، شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه هستیم. در پایان این مراسم با حکم استاندار آذربایجان غربی، سیف اله مطلبی به عنوان فرماندار جدید شهرستان میاندوآب معرفی و از خدمات و زحمات حمید جلالی فرماندار پیشین شهرستان تجلیل شد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


× 2 = ده