اختصاص ۲۵ هزار مترمربع زمین برای توسعه فضای آموزشی روستای محروم “بادکی” ارومیه

اختصاص ۲۵ هزار مترمربع زمین برای توسعه فضای آموزشی روستای محروم “بادکی” ارومیه

آرازآذربایجان، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: با مساعدت استاندار اذربایجان غربی ۲۵ هزار مترمربع زمین برای توسعه فضای آموزشی روستای محروم بادکی ارومیه اختصاص یافت.
علی مطهری با بیان این مطلب افزود: بر اساس تاکیدات استاندار آذربایجان غربی شناسایی بازماندگان از تحصیل، ترک تحصیل کنندگان، بیسوادان و کم سوادان در منطقه “بادکی” لازم است.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مطالعات برای شناسایی و نحوه جذب و تقسیم کار دستگاههای خدمت رسان نیز انجام شده است که به صورت برنامه ریزی شده اجرا می‌شود.
وی گفت: طرح شهید محمود وند طرحی جامع است که توسط آموزش و پرورش استان در این راستا کلید خورده است و سعی می شود گامهای برداشته شده اطلاع‌رسانی شود.
مطهری با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر ظرفیتی عظیم برای محرومیت زدایی در استان است گفت: آموزش و پرورش استان با بیش از ۲ هزار معلم داوطلب و با تشکیل کمیته های لازم در این مسیر حرکت می کند.
وی با اشاره به اهتمام رئیس شورای آموزش و پرورش استان و مسوولان مربوطه به افزایش سرانه فضای آموزشی ادامه داد: ۲۵ هزار متر مربع زمین برای احداث مجتمع آموزشی در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شد تا در اسرع وقت با جذب کمک خیران این مکان آموزشی احداث شود و اقدامات اولیه برای این موضوع امروز یکشنبه آغاز شد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۶ ب.ظ

دیدگاه


3 − = یک