مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

امسال ۳۰هزار نفر برای شرکت در مراسم اعتکاف ثبت‌نام کرده‌اند

آراز آذربایجان – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از ثبت نام ۳۰ هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.
حجت الاسلام محمد داداش زاده با بیان اینکه این تعداد معکتف در ۵۰ مسجد استان حضور می یابند اظهارداشت: از امروز مراسم اعتکاف در روز های شنبه ، یک شنبه و دوشنبه آغاز شده است.
وی برگزاری حلقه های مختلف بصیرتی، اعتقادی، برگراری گفتمان های دینی، پاسخ به شبهات معرفتی و ارائه مشاوره های خانواده توسط اساتید مجرب را از دیگر برنامه های مراسم معنوی اعتکاف در مساجد استان عنوان کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه علاوه بر آمادگی شهرستان ها جهت برگزاری مراسم اعتکاف ۹ مسجد ارومیه آماده برگزاری این مراسم معنوی هستند افزود: امسال برای اولین بار از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی اعتکاف از ۱۵ اسفند ۹۶ آغاز به نام نویسی شده و تا ۱۰ فروردین ادامه داشت.
وی، با بیان اینکه به دلیل مصادف بودن مراسم معنوی اعتکاف با ایام عید و روز طبیعت نسبت به سال گذشته با کاهش چشمگیری رو به رو هستیم گفت: امسال سه هزار نفر در سامانه اعتکاف و یا به صورت حضوری در این مراسم نام نویسی کرده اند.
حجت الاسلام داداش زاده، خاطر نشان کرد: در مراسم اعتکاف ۳۵۰ مبلغ و ۱۰۴ مبلغه از داخل و خارج استان برای تبلیغ و اطلاع رسانی در خصوص آیین معنوی اعتکاف به مناطق و مساجد مختلف شهری و روستایی حضور دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در خصوص هزینه اعتکاف در آذربایجان غربی گفت: امسال این مبلغ به ازای هر نفر ۳۵ هزار تومان بود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۸ ب.ظ

دیدگاه


9 − = شش