اختصاصي آرازآذربايجان//

نگاهی نمکی به مصوبه ممانعت از کاندیداتوری بیش از سه دوره

سونیا بدیع
یکی از مصوبات زشت مجلس همین ممانعت از کاندیداتوری افرادی هست که بیش از سه دوره نماینده مجلس شدند، می‌گویم زشت، چون که خلاف اخلاق و انسانیت است، همون طور که می دونید برخی از نماینده‌های مجلس که ماشالله هزار ماشاالله چشمم کف پاشون ۱۲۰ رو رد کردند و باید یواش یواش توی زنبیل بزاریم و مجلس ببریم‌شون، قلب‌شون ظرفیت این خبرهای بد رو ندارد و نمی‌تونند تحمل کنند که دیگه فرصتی برای خدمت به خلق خدا ندارند و ممکنه واژگون بشوند.
از طرف دیگه معتقد هستم این مصوبه زشت است، چون برخی‌شون هم که گوسفندها رو به پسرهاشون سپردند و خودشون بیکار هستند، اگه این مصوبه قطعی بشود، چند تا بابابزرگ مهربان کنج خانه می‌مانند، همچنین از قدیم گفتند که بابابزرگ‌ها مایه خیر و برکت و سایه سر هستند ولی با حذف‌شون بقیه مجلسیون از پمپاژ کپسول عظیم خیر و برکت و نصایح زاهدانه آنها محروم می‌شوند.
واقعا من نمی‌دونم این مصوبه برای چی هست، چرا کسی قبول ندارد که جوانی به دل هست و سن فقط یک عدد هست، ماشاالله نماینده‌ها که اشتهاشون خوبه، گلابی می‌تونند ببرند و بخورند و به کسی هم ندهند و خانم خوشگله رو چک کنند، چرت و چشمک هم خوب می‌زنند، اونقدر هم انرژی دارند که به حمدالله چماق به دست حتی می‌تونند دنبال خبرنگار بدوند یا باهاش کشتی بگیرند.
حنجره‌شون هم که خوب کار می‌کند، تا تقی به توقی اصابت می‌کند، مثل نخود و لوبیا وسط مجلس پخش می‌شوند و جیغ و جیغ و جیغ؛ از خودشون بیانیه‌های چند هزارکیلومتری استخراج می‌کنند، مسلما حمل و نقل این بیانیه‌ها کار هر کسی نیست ولی اینا از پس این کار بزرگ برمی‌آیند.
درسته پیر شدند ولی خوش تیپ و خوش لباس هم که هستند و همه مقامات زن اروپایی هر روز یک لنگه پا جلوی مجلس صف می‌کشند تا باهاشون سلفی بگیرند!
نماینده‌های پیر ما نه‌تنها حواس‌‌شون رو از دست ندادند بلکه توانستند در ۲۰ دقیقه تکلیف پروژه فوق سنگین انرژی هسته‌ای رو معلوم کنند و این‌ها نه‌تنها ضعیف و رنجور نیستند بلکه اینقدر قدرت دارند که قلب راکتور اراک را خودشون با سیمان پر کردند و گرد و غبار لباس‌ها و دست‌هاشون رو خودشون پاک کردند و به کسی اجازه ندادند مثل پیرمردها برای آنها آفتابه و لگن بیاورد.
مگه آدم از یک نماینده مجلس چه چیزی می خواهد؟! تازه موی سفید هم که مد شده، مردم خداتومن پول می‌دهند که موهاشون رو آفتابی، استخوانی و از این سوسول‌بازی‌ها کنند، این ها موهاشون در سیر طبیعی زندگی و در مسیر تناول غصه‌های ملت، سفید شده پس ارگانیک هم هست!
همیشه گفتم باز هم می‌گویم، این بزرگوارانی که از بدو خلقت آدم تاکنون نماینده مجلس بودند، هدف‌شان چیزی جز خدمت نیست، همچنین یک خدمت دیگر می‌خواهند بهمون بکنند و ما نادیده می‌گیریم این هست که قصد دارند به ما درس تاریخ بدهند، چون ما که شاه و سلطان ندیدیم و نمی‌دونیم شاه‌ها اصولا چگونه موجوداتی بودند، آیا چمباتمه یا دو زانو اصلا چگونه بر تخت نشستند یا اینکه اساسا چرا بر تخت نشستند و روی صندلی نمی‌نشستند؟!

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۱ ق.ظ

دیدگاه


پنج + 7 =