دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان خبرداد

بستری ۲۸۶ نفر در بخشهای کرونایی آذربایجان غربی

بستری ۲۸۶ نفر در بخشهای کرونایی آذربایجان غربی

آراز آذربایجان،دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی از ابتلای ۲۳۵ نفر به کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
دکتر سید جلیل موسوی با اشاره به آخرین وضعیت روند بیماری کرونا در استان افزود: در حال حاضر جمع کل بستری ها در بخشهای کرونایی استان ۲۸۶ نفر است که از این تعداد ۹۱ نفر با تشخیص قطعی ابتلا و مثبت بودن تست، بستری هستند.
وی ادامه داد: جمع کل بستری ها طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ نفر بود و از این تعداد تست ۴ نفر مثبت است که دو نفر مربوط به ارومیه، یک نفر بوکان و یک نفر از میاندوآب است.
این متخصص بیماری‌های عفونی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۵ مبتلای جدید در استان ثبت شده است، همچنین ۴۰۰ نفر به مراکز ۱۶ ساعته سرپایی مراجعه کردند.
دکتر موسوی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی مثبت مربوط به شهرستان چالدران ثبت شده است.
این متخصص بیماری‌های عفونی در ارومیه با اشاره به روند صعودی بستری و ابتلا به کرونا در ۳هفته گذشته در استان یاد آور شد: میانگین کل بستری‌ها طی دو هفته گذشته ۶۰ نفر بود که این آمار در هفته قبل به ۱۲۶ نفر و در هفته جاری به ۲۴۴ مورد افزایش یافته است.
دکتر موسوی خاطرنشان کرد: تعداد مراجعین سرپایی از دو هفته قبل که ۱۸۶ مورد بوده به ۳۰۷ مورد در هفته جاری رسیده است.
دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمعات و تکمیل واکسیناسیون تاکید نمود و گفت: تاکنون ۶ میلیون و ۱۴۷هزار و ۷۹۶ دوز واکسن در استان تزریق شده است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۴ ب.ظ

دیدگاه


پنج × 5 =