آذربایجان‌غربی نیازمند نگاه ویژه دولت است

آذربایجان‌غربی نیازمند نگاه ویژه دولت است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به اینکه این استان دارای هزار کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه است بنابراین جزو استان‌های حساس به شمار می‌رود که نیازمند نگاه ویژه دولت مردمی است.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، اظهار داشت: انتخاب مدیری شایسته، کارآمد، انقلابی و لایق برای استان‌های ویژه باید در اولویت کاری دولت باشد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی دارای اقوام، ادیان و مذاهب است بنابراین دولت در انتخاب استاندار برای این استان باید توجه ویژه‌ای داشته باشد.
امام جمعه ارومیه بیان کرد: علاوه بر آن این استان در طول سالیان متمادی و در طول هشت سال دفاع مقدس همواره مورد آماج دسیسه های دشمنان و معاندان قرار گرفته و همچنان نیز در معرض خطر هستند.
حجت‌الاسلام قریشی افزود: بنابراین ضرورت دارد که دولت فردی لایق و شایسته را برای سکانداری این مهم تعیین کند.وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به شتاب گرفتن واکسیناسیون در کشور، اظهار داشت: امید است با کار جهادی کادر درمان و مسوولان استانی و کشوری این ویروس منحوس از کشور هرچه زودتر ریشه‌کن شود.
وی با تاکید بر این امر که مردم نباید به شایعات توجه کنند افزود: کسانی که واکسن نزده‌اند برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری شیوع ویروس کرونا هرچه سریع‌تر باید با مراجعه به مراکز واکسیناسیون اقدام به تزریق واکسن کنند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۶ ق.ظ

دیدگاه


پنج + 5 =