نماينده ولي فقيه در استان:

عدم وحدت میان نمایندگان اساسی‌ترین مانع توسعه آذربایجان غربی است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه عدم وحدت میان نمایندگان اساسی‌ترین مانع پیشرفت آذربایجان¬غربی است گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با توجه به گستردگی مسئولیت نمایندگی مجلس حتما از مشاوران زبده، با تقوا و دلسوز بهره‌مند شوند.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی درنخستین دیدار منتخبان مردم آذربایجان غربی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از ظرفیت تریبون‌های عمومی برای تقویت اتحاد و همدلی نمایندگان مجلس استفاده کرده و تذکرات و گلایه‌های خود را در صورت تحقق نیافتن همگرایی میان نمایندگان به صورت صریح بیان خواهم کرد.
وی خاطر نشان کرد: وحدت، برادری و صمیمیت اساس کار است و استان ما باید نماد وحدت و همگرایی در کشور باشدچراکه از اساسی‌ترین موانع توسعه و پیشرفت استان، تفرق و نبود وحدت در میان نمایندگان استان است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: متأسفانه در دوره‌های قبل اجماع نمایندگان صورت نگرفت و باعث عدم توسعه در استان شد اما این جلسه طلیعه خوبی برای پیشرفت استان خواهد بود.
وی تصریح کرد: مطالبات و مشکلات استان را به صورت جمعی پیگیر باشید.
قریشی با بیان ضرورت برگزاری جلسات مشترک استانی افزود: به پیشنهاد شورای اسلامی شهر ارومیه برای جلسات مشترک محل مناسبی به عنوان مجمع نمایندگان استان در نظر گرفته خواهد شد. همچنین برگزاری جلسات به صورت فصلی و با حضور تمامی نمایندگان بسیار ضروری است.
وی با بیان مطالبات در حوزه مسائل استانی تأکید کرد: موضوعات اقتصادی و توسعه استان در جلسات مجمع مطرح شده و پیگیری مستمر صورت بگیرد و از تجربیات، ایده‌ها و دانش اندیشمندان، نخبگان و مشاوران دانشگاهی در استان به خوبی استفاده کنید.
امام جمعه ارومیه عنوان کرد: با توجه به گستردگی مسئولیت نمایندگی مجلس حتما از مشاوران زبده، با تقوا و دلسوز بهره‌مند شوید.
وی با اشاره به توصیه‌های رفتاری به نمایندگان اظهار داشت: به نقل قول‌ها نسبت به یکدیگر اهمیت ندهید. برادری و الفت را در میان خود حاکم کنید و اجازه بروز کدورت‌ها و دشمنی‌ها را در جمع خود راه ندهید. همچنین اصلاح قانون انتخابات را که مطالبه و دغدغه همه مردم و خودتان است را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهید.مدرس دانشگاه ارومیه با بیان توصیه‌های اخلاقی افزود: به عنوان خود وابسته نشوید و نمایندگی مجلس را فرصتی برای خدمت به مردم بدانید. سبک زندگی در دنیا بر اساس صعود و افول است و پیروز این میدان کسی است که با خدمت به مردم سعادت خود را در روز قیامت تضمین کند.
وی بیان کرد: دنیا تنها مسیر برای سعادت اخروی است و شما به عنوان نمایندگان مجلس از این فرصت برای انجام عمل صالح و سعادتمندی در محضر الهی به خوبی استفاده کنید.
در این دیدار همچنین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: استان آذربایجان غربی علی رغم تمامی شرایط موجود امن‌ترین استان کشور است.
سردار حبیب شهسواری در دیدار منتخبان مردم آذربایجان غربی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه اظهار داشت: نمایندگان استان شرایط خاص جغرافیایی و هم مرزی را در تصمیمات خود مد نظر داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: استان آذربایجان غربی علی رغم تمامی شرایط موجود امن‌ترین استان کشور است و حضور قومیت های مختلف در استان یک فرصت طلایی برای پیشرفت است.
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: اولویت نمایندگان باید پرداختن به محرومیت زدایی در استان باشد. نمایندگان و مسئولان مراقب اطرافیان خود باشند.
وی یادآور شد: محور استراتژیک و اصولی در آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه است و همه باید بر اساس خط مشی اولویت‌های موجود قدم برداشته و حرکت کنیم.
شهسواری با بیان اینکه پیام این جلسه وحدت و همدلی و هم صدایی حول محور ولایت است افزود: سپاه پاسداران خانه مردم و نمایندگان است و ما در کنار همه نمایندگان منتخب استان هستیم.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲:۰۶ ب.ظ

دیدگاه


هشت − 4 =