مصرف روزانه سی‌ان‌جی در شمال آذربایجان‌غربی به ۹۷۵ هزار مترمکعب رسید

مصرف روزانه سی‌ان‌جی در شمال آذربایجان‌غربی به ۹۷۵ هزار مترمکعب رسید

آرازآذربایجان،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: مصرف روزانه سی‌ان‌جی در این منطقه که شامل شهرستان های مرکز و شمال استان می شود، به ۹۷۵ هزار مترمکعب رسیده که بیش از پارسال است.
احمد مجردافزود: این میزان عرضه سی‌ان‌جی در یک روز برابر با صرفه جویی در مصرف یک میلیون لیتر بنزین درسطح منطقه ارومیه است.
وی اضافه کرد: امسال مصرف سی‌ان‌جی به عنوان سوخت پاک و سازگار با محیط زیست در سطح مرکز و شهرهای شمال آذربایجان غربی ۲.۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: با مشارکت گسترده خودروهای عمومی و باری، طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی افزایش یافته است.
مجرد از استقبال مردمی در راستای مصرف سی‌ان‌جی ابراز خرسندی کرد و گفت: این سوخت علاوه بر ارزان‌تر بودن نسبت به بنزین، هوای پاک را نیز برای مردم به ارمغان خواهد آورد و در مصرف روزانه بنزین مرکز و شهرهای شمال استان هم صرفه جویی قابل توجهی ایجاد خواهد کرد.
وی اظهار کرد: شهروندان دارای وسایل نقلیه عمومی و باری و تاکسی های اینترنتی می توانند با ثبت نام در سامانه https://gcr.niopdc.ir نسبت به دوگانه سوز کردن خودرو خود اقدام کنند.
آذربایجان غربی ۲ منطقه در حوزه پخش فرآورده های نفتی دارد که شامل مناطق شمال به مرکزیت ارومیه و جنوب به مرکزیت میاندوآب است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۳ ق.ظ

دیدگاه


8 × = هشت